پر سر و صداترین طلاق‌های سینماگران کشور


پر سر و صداترین طلاق‌های سینماگران کشور

با اعلام تلویحی جدایی مهناز افشار از همسرش، دوباره ماجرای زندگی خانوادگی بازیگران مشهور به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد. این در حالی است که توقع می‌رود سلبریتی‌ها و افراد مشهور که برای جوانان الگو هستند، بیشتر از این‌ها مراقب زندگی و رفتار خصوصی خود باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آرمان، زندگی افراد مشهور به خصوص بازیگران و سلبریتی‌های سینما و تلویزیون، همواره برای مردم عامه رازآلود و جالب بوده است. برای اکثر مردم و مخاطبان سینما و تلویزیون بسیار مهم است که از نحوه زندگی خصوصی، محل زندگی، همسر و فرزندان و حتی نحوه لباس پوشیدن و مسافرت‌های بازیگران مورد علاقه‌شان سر در بیاورند. البته این مسأله منحصر به کشور و یا مردمان خاصی نمی‌شود و در همه جای دنیا این مسأله وجود دارد، البته در برخی کشورها درجه اهمیتش کمتر و در برخی دیگر بیشتر است. اهمیت این مسأله به حدی است که اصطلاح پاپاراتزی در همین رابطه به وجود آمد. پاپاراتزی یک واژه ایتالیایی است و به عکاسانی گفته می‌شود که از افراد مطرح و مشهور و از زندگی خصوصیشان عکاسی می‌کنند و آن تصاویر را به مجلات می‌فروشند، هر چند که در کشور ما پاپاراتزی‌ها به اندازه آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها فعالیت ندارند، اما طلاق بازیگران مطرح همواره جزو سوژه‌های مورد توجه مردم بوده و به اندازه‌ای اهمیت دارد که با گذشت سال‌ها هم برخی از این خبرها در ذهن مردم باقی می‌ماند. ایرنا پلاس نوشت؛ مهناز افشار بازیگر معروف سینما که چند سال قبل با یاسین رامین ازدواج کرده بود و همسرش در این یکی دو سال اخیر درگیر دادگاه و قوه قضائیه بوده است، هفته گذشته در یک توئیت نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم میگیری یک مادر مجرد باشی باید دو تا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قویتر هم بکنی.» با انتشار این متن در فضای مجازی گمانه‌زنی‌های بسیاری رخ داد و عبارت «مادری مجرد» که افشار به کار برد، دلیلی بود بر اینکه او از همسر خود جدا شده است. به بهانه این توئیت، پر سر و صداترین طلاق‌های سینمای ایران در سال‌های اخیر را بررسی می‌کنیم:

فرزاد حسنی و آزاده نامداری

هر چند این دو نفر را بیشتر با مجری‌گری در تلویزیون می‌شناسیم، اما هر دو تجربه بازیگری هم داشته‌اند. آزاده نامداری و فرزاد حسنی که از مجریان مطرح کشور هستند، در تیرماه سال 92 به عقد یکدیگر درآمدند. این ازدواج دوامی نداشت و حدود یک سال بعد، آنها با حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان در خرداد 93 از یکدیگر جدا شدند.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

هر دو از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هستند. هنگامی که در اسفند 89 خبر ازدواج این دو هنرپیشه رسانه‌ای شد، دوستداران و مخاطبان سینما و تلویزیون از این خبر استقبال کردند و خیلی نگذشت که به یکی از زوج‌های سینمایی محبوب مردم تبدیل شدند. اما در پایان سال 95 شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج به گوش ‌رسید. شایعه‌هایی که با گذشت زمان هیچ‌یک از این دو بازیگر به آن واکنشی نشان ندادند، تا اینکه در فروردین سال 96 بهنوش طباطبایی با انتشار یک پست اینستاگرامی، به پدرش روز مرد را تبریک گفت و پدرش را تنها مرد زندگی‌اش خطاب کرد.

رامبد جوان و ازدواج‌های پرحاشیه

اما انگار حاشیه هیچ وقت دست از سر رامبد جوان برنمی‌دارد. او که بعد از جدایی از همسر اولش با سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود، بعد از 6 سال زندگی مشترک، در سال 93 از دولتشاهی جدا شد. علت جدایی این دو بازیگر هیچ وقت از سوی خود این دو هنرمند بازگو نشد، هر چند که شایعات بسیاری مطرح بود. رامبد جوان دو سال بعد از این جدایی، با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد و حالا یک فرزند هم از این ازدواجش دارد، فرزندی که ماجرای به دنیا آمدنش در کانادا مدت‌ها بحث برانگیز بود.

هومن سیدی و آزاده صمدی

نام این دو بازیگر برای تماشاگران تلویزیون با سریال «راه بی‌پایان» تداعی می‌شود. مجموعه‌ای که گفته می‌شود موجب آشنایی این دو بازیگر و سپس ازدواجشان شد. آزاده صمدی و هومن سیدی که امروز در سینما بسیار فعال و جزو سینماگران موفق به حساب می‌آیند، در سال 85 با یکدیگر ازدواج کردند. اما بعد از هفت سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند. جدایی این دو بازیگر برخلاف موارد قبلی چندان جنجالی نبود و هر دوی آن‌ها رسما خبر جدایی خود را علام و تایید کردند.

مهدی هاشمی و گلاب آدینه

شاید خیلی از این حواشی را تنها مختص بازیگران جوان و امروزی سینما و تلویزیون بدانیم. اما تیرماه امسال بود که مهنوش صادقی بازیگر سینما یکباره و بدون هیچ پیش ‌زمینه‌ای با انتشار کلیپی در فضای مجازی خبر شوکه‌کننده‌ای را اعلام کرد. وی در کلیپی خبر ازدواج خود با مهدی هاشمی بازیگر با تجربه سینما، تئاتر و تلویزیون را اعلام و حرف و حدیث‌های درگوشی را تایید کرد. بعد از این اتفاق بلافاصله نورا هاشمی، دختر مهدی هاشمی در گفت‌وگویی این خبر را تکذیب کرد و گفت: پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است. اما زمان زیادی از این تکذیبیه نگذشته بود که مهدی هاشمی با انتشار کلیپی در فضای مجازی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد. وی دلیل مخفی کردن این ازدواج را درخواست گلاب آدینه، همسر اولش دانست که خواستار حفظ ظاهری این رابطه بوده است.

هدایت هاشمی و نگار عابدی

این دو بازیگر که مسیر بازیگری‌شان را از تئاتر آغاز کرده بودند، ازدواجشان چندان در رسانه‌ها انعکاس نیافت. اما بعد از مدتی که هر دو به تلویزیون و سینما ورود کردند و مردم آن‌ها را شناختند، حرف و حدیث‌هایی مبنی بر جدایی‌شان به گوش رسید. اما نگار عابدی بر خلاف بسیاری دیگر از بازیگران، صراحتا خبر از جدایی خود داد. بعد از مدتی از این جدایی هم، تصاویری از هدایت هاشمی با مهشید ناصری بازیگر تئاتر در فضای مجازی منتشر شد که خبر از ازدواجشان می‌داد.

امین حیایی و جدایی‌ در دهه هفتاد

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر همسر نیلوفر خوش‌خلق است، در سال 1371 از مونا بانکی‌پور که تجربه بازیگری هم داشت، بعد از یک سال زندگی مشترک جدا شد. حاصل این ازدواج فرزندی به نام دارا حیایی است. البته چون امین حیایی در زمان ازدواجش با مونا بانکی‌پور خیلی معروف و مطرح نبود، شاید در زمان جدایی‌شان حاشیه زیادی ایجاد نشد اما با ازدواج مجدد امین حیایی با نیلوفر خوش‌خلق، دوباره داستان ازدواج اول این بازیگر سر زبان‌ها افتاد.

گرچه در بین هنرمندان زندگی‌های بادوام و سالم هم وجود دارد اما متاسفانه موارد اینچنینی و ازدواج‌های ناپایدار در بین سینماگران زیاد رخ داده و کم‌کم به موضوعی عادی و قابل پیش‌بینی تبدیل شده است. یعنی هر گاه دو بازیگر با هم ازدواج می‌کنند، برخی مردم منتظر خبر جدایی‌شان هم هستند و دائم در زندگی آنها جستجو می‌کنند تا از استحکام رابطه‌شان سر در بیاورند. در حالی که این قشر به دلیل ظهور و بروزشان در جامعه همواره الگوی نوجوانان و جوانان هستند و بر افکار عمومی تاثیرگذارند و باید بیشتر در زندگی خصوصی خود دقت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر