مارک مارکز: عنوان قهرمانی امسال حتی از 2014 نیز بهتر بوده است


موتوجی پی ایران – قهرمان زودهنگام فصل 2019 موتوجی پی، مارک مارکز می گوید که کسب عنوان قهرمانی جهان در این فصل بسیار بهتر از 2014 بوده است، فصلی که ده مسابقه ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. با 13 پیروزی، 13 پول پوزیشن، 12 سریع ترین دور و مجموع 362 امتیاز، فصل 2014 مارکز هنوز قوی ترین فصل او از لحاظ آماری است، اما هنوز هم ممکن است که...

موتوجی پی ایران – قهرمان زودهنگام فصل 2019 موتوجی پی، مارک مارکز می گوید که کسب عنوان قهرمانی جهان در این فصل بسیار بهتر از 2014 بوده است، فصلی که ده مسابقه ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

با 13 پیروزی، 13 پول پوزیشن، 12 سریع ترین دور و مجموع 362 امتیاز، فصل 2014 مارکز هنوز قوی ترین فصل او از لحاظ آماری است، اما هنوز هم ممکن است که بعضی از آمار تا پایان فصل تغییر کند. موتورسوار 26 ساله اسپانیایی عملکرد فوق العاده ای را در فصل جاری داشته و همه ی مسابقات را بجز مسابقه آستین در بین دو نفر برتر به پایان رسانده است و در چهار مسابقه مانده به پایان فصل، نه پیروزی را کسب کرده است.

مارک مارکز: عنوان قهرمانی امسال حتی از 2014 نیز بهتر بوده استمارک مارکز: عنوان قهرمانی امسال حتی از 2014 نیز بهتر بوده است قهرمانی تیم رپسول هوندا و مارکز در فصل 2014

مارکز گفت:

بهترین فصل من در موتوجی پی بوده است. فصل 2014 با 13 پیروزی خوب بود اما راستش تفاوت زیادی میان سطح تولید کنندگان و موتورها وجود داشت.

در حال حاضر ما با چهار تولید کننده، در سطح کاملا رقابتی برای کسب پیروزی هستیم. درست است ما ثبات داشته ایم و بخصوص بسیار بر روی نقاط ضعفمان تمرکز کرده و به دنبال برطرف کردن آن بوده ایم و از مسابقات دشوارمان نیز جان سالم بدر برده ایم.

می خواهم از تمام تیم تشکر کنم زیرا حفظ جاه طلبی یک موتورسوار آسان است اما برای تمام افراد داخل تیم و مکانیک ها، حفظ چنین روحیه و تمرکزی آسان نیست. آنها توانستند انجامش دهند و این یکی از مهم ترین چیزهاست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟