نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – یکی دیگر از گجت های جدید آمازون که با الکسا نیز هماهنگ است یک نمایشگر 8 اینچی با نام اکو شو در ابعاد 3.9 در 5.4 در 7.9 اینچ است که سنگینی آن نیز حدود 1 کیلوگرم گزارش شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قسمت پشتی این نمایشگر حالت دایره ای مانند دارد تا بتواند به عنوان یک پایه قابل اطمینان نیز عمل کند. بزرگنمایی این...

مجله آنلاین موبنا – یکی دیگر از گجت های جدید آمازون که با الکسا نیز هماهنگ است یک نمایشگر 8 اینچی با نام اکو شو در ابعاد 3.9 در 5.4 در 7.9 اینچ است که سنگینی آن نیز حدود 1 کیلوگرم گزارش شده است.

نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قسمت پشتی این نمایشگر حالت دایره ای مانند دارد تا بتواند به عنوان یک پایه قابل اطمینان نیز عمل کند. بزرگنمایی این نمایشگر 8 اینچی 1280 در 800 پیکسل گزارش شده و از دو اسپیکر بسیار باکیفیت نیز استفاده می کند تا کاربر ترکیب مناسبی برای پخش فیلم و موسیقی از اینترنت در اختیار داشته باشد.

نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)

اگر بخواهیم درباره سیستم صوتی اکو شو بیشتر بگوییم باید به 2 اسپیکر دو اینچی نئودیمیم و یک رادیاتور پسیو باس اشاره کنیم که حضور این ها تضمینی برای یک صدای عالی است.

حضور الکسا در این نمایشگر ویژگی های جالبی مانند سوال پرسیدن، بررسی آب و هوا، مطالعه اخبار، نمایش تصاویر دوربین های امنیتی، کنترل نور محیط، کنترل ترموستات هوشمند و هماهنگی با شبکه هوشمند خانگی را برای کاربر به همراه دارد.

با استفاده از دوربین 1 مگاپیکسلی روی فریم نمایشگر نیز می توان اقدام به برقراری تماس تصویری کرد.

نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)

نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)

نمایشگر هوشمند آمازون (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر