بازی Bully 2 ساخته شده بود اما در نهایت کنار گذاشته شد


بازی Bully 2 ساخته شده بود اما در نهایت کنار گذاشته شد

بازی Bully 2 به مرحله‌ای رسیده بود که بخشی از آن قابل بازی بود ولی در آخر پس از چندین ماه توسعه‌ی آن کنار گذاشته شد و جای خود را به پروژه‌های دیگر داد. استودیو «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) برای ساخت برخی از پرفروش‌ترین فرانچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی نظیر GTA و Red Dead Redemption شهرت دارد، اما این استودیو عنوان دیگری را هم در کارنامه‌ی...

بازی Bully 2 به مرحله‌ای رسیده بود که بخشی از آن قابل بازی بود ولی در آخر پس از چندین ماه توسعه‌ی آن کنار گذاشته شد و جای خود را به پروژه‌های دیگر داد.

استودیو «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) برای ساخت برخی از پرفروش‌ترین فرانچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی نظیر GTA و Red Dead Redemption شهرت دارد، اما این استودیو عنوان دیگری را هم در کارنامه‌ی خود دارد که از محبوبیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و سال‌ها است که طرفداران انتظار نسخه‌ی جدید آن را می‌کشند.

به گزارش The Video Games Chronicle، «دن هوسر» (Dan Houser)، یکی از موسسان راک‌استار و چندین تن از همکاران او بازی‌نامه‌ی برای بازی Bully 2 را در سال 2008 نوشته بودند و این بازی‌نامه شامل صحنه‌های ابتدایی این عنوان و طرحی کلی برای ادامه‌ی داستان می‌شد.

در بازی Bully 2 جیمی که شخصیت اصلی نسخه‌ی قبلی نیز بود به‌عنوان شخصیت اصلی حضور داشت و همچنین شخصیت‌های دیگری هم از نسخه‌ی قبلی قرار بود که به آن راه پیدا کنند. علاوه بر این‌ها، طبق منابع The Video Games Chronicle قرار بود که این عنوان از خانه‌ی پدر ناتنی جیمی در تابستان شروع شود. این درحالی است که یوتیوبر SWEGTA هم پیش‌تر چنین اطلاعاتی را منتشر کرده بود.

The Video Games Chronicle همچنین اظهار دارد که بین انتشار Red Dead Redemption در می 2010 و پایان 2013، تیمی در استودیوی Rockstar New England حدود یک سال و نیم را صرف خلق طرح کلی بازی Bully 2 کرده بود. منبع دیگری نیز حاکی از این است که توسعه‌ی این عنوان به حد یک نسخه‌ی قابل بازی رسیده بود و همچنین از موتور (Rockstar Advanced Game Engine (RAGE برای ساخت آن استفاده می‌شد که از جمله عناوین ساخته شده با آن می‌توان GTA 5 ،Max Payne 3 و هر دو نسخه‌ی Red Dead Redemption 2 را نام برد.

با این حال، متأسفانه توسعه آن‌طور که باید به جلو نرفت و در نهایت سازندگان آن را کنار گذاشتند و به سراغ پروژه‌های دیگر رفتند. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی برای این عنوان محبوب خواهد افتاد. آیا شاهد بازگشت آن خواهیم بود؟

نظر شما راجع به این گزارش منتشر شده درباره‌ی بازی Bully 2 چیست؟

بازی Bully 2 ساخته شده بود اما در نهایت کنار گذاشته شدبازی Bully 2 ساخته شده بود اما در نهایت کنار گذاشته شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار