مجمع قرآنیان دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند + تیزر


مجمع قرآنیان دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند + تیزر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم افتتاحیه مجمع قرآنیان دانشگاه تهران روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه و به منظور برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آیین افتتاحیه مجمع قرآنیان دانشگاه تهران روز سه‌شنبه، 16 مهرماه در مسجد دانشگاه تهران و با حضور جمعی از اساتید قرآنی کشورمان برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 16 آغاز می‌شود شیخ محمدفهمی عبدالسید عصفور، پیشکسوت قرآنی کشور مصر، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرای شورای عالی قرآن و جمعی از عوامل طرح اسوه نیز حضور خواهند داشت.

بر اساس گفته‌های برگزارکنندگان این مجمع، مجمع قرآنیان دانشگاه تهران با این هدف برگزار می‌شود که روزهای سه‌شنبه هر هفته در مسجد دانشگاه تهران جلسه هم‌اندیشی، ایده‌پردازی و کرسی تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان و اساتید ممتاز و کشوری برپا کند.

در مراسم افتتاحیه این مجمع جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران نیز حضور خواهند داشت. در این مراسم علاوه بر تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاریان و حافظان دعوت شده، شیخ محمد عصفور،‌ قاری کشور مصر نیز به بیان سخنانی خواهد پرداخت.

مجمع قرآنیان دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند + تیزر

انتهای پیام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر