ویژه‌برنامه‌های اربعین در یکصد کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می شود


ویژه‌برنامه‌های اربعین در یکصد کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می شود

اخوت با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های اربعین در یکصد کانون‌ مساجد جنوب فارس، گفت: این برنامه‌ها در محورهای معرفتی، فرهنگی و آموزشی، فعالیت‌های مجازی، کتابخانه‌ای و هنری پیش‌بینی شده است.

«محمدابراهیم اخوت»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با بیان اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات ما از تلاطم‌های زندگی است، گفت: کسانی که دل‌های خود را خانه عشق و ایمان به امام خوبی‌ها کرده‌اند، از هر گزندی مصون خواند ماند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: اربعین حسینی الهام‌بخش عاشقان حسینی و میعادگاه دلداگانی است که امام حسین(ع) را الگوی آزادگی و یکتاپرستی می‌دانند.

وی با اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس، گفت: ما در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برای پاسداشت این ایام و استفاده از ظرفیت فرهنگی بزرگ اربعین، برنامه‌های بسیاری را در بیش از یکصد کانون‌ اجرا می‌کنیم که این برنامه‌ها در محورهای معرفتی، فرهنگی و آموزشی، فعالیت‌های مجازی، کتابخانه‌ای و هنری پیش‌بینی شده است.

اخوت با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها، بیان کرد: اجرای مراسم نمادین پیاده‌روی اربعین جهت جاماندگان اربعین حسینی، قرائت زیارت اربعین، برگزاری مراسم سخنرانی، عزاداری و روضه‌خوانی اربعین به منظور ترویج معارف در مساجد و حسینیه‌ها و تبیین رابطه پیاده‌روی اربعین و ظهور از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه اربعین در سطح کانون‌های جنوب فارس است.

وی ادامه داد: اجرای مراسم دمام‌زنی و گروه‌های تعزیه در نقاط مختلف شهر، اطعام عزاداران، تهیه و انتشار نشریات با موضوع متناسب با اربعین، برپایی موکب و غرفه‌های صلواتی در سطح شهر و ... از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس در ایام اربعین خواهد بود.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج