ارسال هزار مقاله به کنگره ادبیات پایداری


ارسال هزار مقاله به کنگره ادبیات پایداری

ابوالحسنی با بیان اینکه 50 مقاله از 40 دانشگاه به دبیرخانه هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری رسیده است، گفت: این کنگره 17 مهر در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سرهنگ پاسدار محمد مهدی ابوالحسنی صبح امروز(دوشنبه، 15مهر) در نشست هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری که در سالن جلسات ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، گفت: خوشحالم که این کنگره در کرمان برگزار می شود. طی 6 دوره ای که کنگره ادبیات پایداری برپا بوده، به صورت ملی و بین المللی برگزار شده است. از تمام خبرنگاران دعوت می کنم که در این کنگره شرکت کنند.

مدیر کل بناد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: کنگره سراسری ادبیات پایداری به دلیل برگزاری در خارج تهران، کمتر مورد توجه رسانه هاست. تاکنون هزار مقاله به این کنگره ارسال شده است و زیر ساخت های علمی در حوزه ادبیات پایداری رخ داده که خیلی به چشم نیامده است. امیدواریم که این حرکت علمی گسترش یابد و رسانه ها توجه بیشتری به آن داشته باشند.

وی از برگزاری هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در روز چهار شنبه 17 مهر در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد و افزود: 50 مقاله به این دوره از کنگره رسیده است. موضوع این دوره از کنگره تخصصی بود و با این وجود تعداد مقالات رسیده خوب بود. 40 دانشگاه به دبیرخانه این دوره از کنگره ارسال مقاله داشتند که این نشان از مشارکت دانشگاه ها در کنگره پایداری است.

گفتنی است، در نشست خبری هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری ، علاوه بر سرهنگ پاسدار محمد مهدی ابوالحسنی، سردار سرتیپ پاسدار داودد عامری رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و محمد صادق بصیری از موسسان انجمن پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی کردند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد