روستائیان ساوجبلاغ نمایشگاه برپا کردند


روستائیان ساوجبلاغ نمایشگاه برپا کردند

کرج - ایرنا - مناسبت روز روستا و عشایر فرصتی به وجود آورد تا بهره‌برداران و تولید کنندگان این بخش روز دوشنبه در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز نمایشگاه دستاوردها برپا کنند.

به گزارش ایرنا، بارش های مناسب سال آبی گذشته موجب شد تا روستائیان و عشایر شهرستان ساوجبلاغ این بار با دست پر وارد میدان شوند و محصولات متنوع کشاورزی، باغی، دامی و صنایع دستی را به نمایش بگذارند.

فرماندار ساوجبلاغ در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر این شهرستان اظهار داشت: امسال روستائیان و عشایر این شهرستان بخشی از محصولات خود را برای عرضه مستقیم به نمایش آورده اند تا این محصولات را زیر قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهند.

ابوالقاسم پالیزگیر گفت: نمایشگاه دستاوردهای روستائیان وعشایر ساوجبلاغ در ۴۰ غرفه برپا شده و محصولات با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی افزود: جامعه روستایی و عشایری ضمن ایفای نقش در تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت حفظ امنیت غذایی کشور را نیز برعهده دارد.

پالیزگیر بیان داشت: حمایت از تولیدات روستائیان و عشایر علاوه بر افزایش درآمد خانوارها،موجب تثبیت شغلی آنان می شود.

این نمایشگاه تا ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ درشهر هشتگرد، بلوار خبرنگار بازار دائمی حمایت از کالای ایرانی برپا است.

شهرستان ساوجبلاغ حدود ۲۶ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی حاصلخیز دارد و تامین کننده بخشی از مواد غذایی استان های تهران و البرز به شمار می رود.

این شهرستان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز استان البرز واقع است.

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)