متهم ردیف سوم: پرداخت رشوه برای تسریع در دریافت مجوزها بود


متهم ردیف سوم: پرداخت رشوه برای تسریع در دریافت مجوزها بود

تهران- ایرنا- متهم ردیف سوم پرونده گروه عظام گفت: پرداخت دو قطعه نیم سکه به قنبر حسین پور برای تسریع در دریافت مجوزها بوده که به عنوان هدیه به خود او داده شده است.

مرتضی روغنی ها روز دوشنبه در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات گروه عظام به مدیریت عباس ایروانی در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی که به ریاست ابوالقاسم صلواتی برگزار شد، ضمن دفاع از خود به بیان مطالبی درباره اتهامات مطرح شده در کیفرخواست پرداخت.
وی درباره تحویل دو نیم سکه به حسین پور اظهار داشت: قنبر حسین‌پور از کارمندان واحد لجستیک نبود و دادن دو نیم سکه به او برای تسریع در دریافت مجوزها صورت گرفته است. البته وی صبح و شب خود را برای این کار می گذاشت و میزان واردات قطعات ما بالا بود.
روغنی ها درباره پرداخت ۱۰ سکه به شیرزاد گفت: این سکه ها نیز برای خود شیرزاد فرستاده می شد و فردای آن روز نماینده وی در دو مرحله پنج سکه را تحویل گرفت.
وی افزود: شرکت های ترخیص کار به جهت فعالیت های خود نق می زنند که یک و دو دهم درصد برای آنان کافی نیست و بنده باید در این دو مورد بگویم که این پرداخت ها به عنوان حق العمل کاری بوده که خودشان برداشت می کردند.
ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول