دانش‌آموزان مشگین‌شهری عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند


دانش‌آموزان مشگین‌شهری عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند

گروه فرهنگی- دانش‌آموزان مشگین‌شهری در قالب اردو‌های راهیان نور و به تعداد 350 دانش‌آموز دخترعازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

دانش‌آموزان مشگین‌شهری عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا نوری‌زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر، صبح امروز، ۱۵ مهرماه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور مشگین‌شهر، اظهار کرد: این کاروان متشکل از ۳۵۰ دانش‌آموز دختر است که در قالب هفت دستگاه اتوبوس عازم بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می‌شوند.
وی افزود: اعضای این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی ارومیه، مهاباد و تمرچین از جمله یادمان‌های شهید باکری، بروجردی و شهدای حاج عمران دیدن خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: امسال با اجرای طرح فرهنگی تربیتی علمداران ولایت ویژه برنامه‌های مختلفی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
نوری‌زاده تصریح کرد: ترویج روحیه ایثار وشهادت و آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در جریان هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل کنونی از اهداف اصلی راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان در این مناطق خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌های معنوی و ارزشی زمینه برای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش‌آموزان فراهم آوریم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه