پست قم آماده همکاری با بخش خصوصی فعال در حوزه حمل‌ونقل است


پست قم آماده همکاری با بخش خصوصی فعال در حوزه حمل‌ونقل است

قم - ایرنا - مدیرکل پست قم گفت: پست استان آماده همکاری با بخش خصوصی فعال درحوزه حمل و نقل است و استفاده از ظرفیت‌های این بخش را عامل توسعه فعالیت‌های خود می‌داند.

ابوالفضل باقری منش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: این سازمان در مواجهه با بخش خصوصی به دنبال رقابت و بردوباخت نیست،‌ بلکه می‌خواهد از ظرفیت‌های آن برای توسعه ترافیک پستی استان استفاده کند که این موضوع درنهایت موجب رونق یافتن کسب‌وکار بخش خصوصی می‌شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی می‌تواند به‌عنوان همکار دولت در افزایش حجم ترافیک پستی مؤثر باشد و در این زمینه اداره کل پست استان قم آماده هرگونه همکاری با مجموعه‌های خصوصی فعال در عرصه حمل‌ونقل است.

وی ادامه داد: اگر بخش خصوصی فعالیت خود را با نظارت پست انجام دهد، اعتماد مردم بدان افزایش می‌یابد و این مساله افزایش درآمد فعالان این حوزه را در پی دارد.

باقری منش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از همه شهروندان و نهادهای دولتی و خصوصی استان می‌خواهیم به اداره کل پست قم اعتماد کنند و تمام‌کارهای مرتبط با نقل‌وانتقال کالا و محصولات موردنظر خود را به این مجموعه بسپارند.

وی بیان کرد:‌ تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از سیستم های نوین حمل‌ونقل و نیروی انسانی ماهر،‌ تمام مرسولات پستی را با نهایت دقت و ظرافت انتقال دهیم تا کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

وی ادامه داد: به تمام نامه‌ها و بسته‌های تحویل داده‌شده به اداره کل پست استان برای ارسال به اشخاص و نهادهای دیگر،‌ کد رهگیری تعلق می‌گیرد و مراجعین می‌توانند در هر زمان با این کد از آخرین وضعیت ارسال بسته خودآگاه شوند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج