به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، محمد شهرکی در نشست و گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه از مهم ترین و موثرین افراد در پیشرفت و ایجاد روحیه خود باوری در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: اگر خبرنگاران و مطالبه گری آنها نبود بسیاری از مدیران کار خود را به درستی انجام نمیدادند.

وی همه دارایی های مادی و معنوی خود را از برکت خون شهدا دانست و گفت: اگر شهدا نبودند امنیت و آسایش امروز را نداشتیم.

خیر نمونه کشوری با اشاره به اینکه تا به امروز هر قولی که به مردم داده ام عملی کرده ام، اظهار کرد: با اینکه تعهد بنده ۷۵۰ متر بود اما یک هزار و ۵۰۰ متر مرکز جامع سرطان را ظرف مدت ۷۵ روز آماده کرده و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادم اما بخش دولتی در تکمیل و تجهیز آن کم کاری کرد.

شهرکی با بیان اینکه هزینه دو دستگاه سی تی اسکن به دانشگاه علوم پزشکی گلستان پرداخت شده است، تصریح کرد: من طبق قولم به مردم شهرستان گنبدکاووس هزینه دستگاه ها را پرداخت کردم اما هنوز دستگاهی به دلیل سستی و اهمال کاری و یا تحریم ها خریداری نشده است.

وی از سهمیه ۵۰ عددی استان گلستان و ۱۰ عددی شهرستان گنبدکاووس از دستگاه های دیالیز با قیمت دولتی خبر داد و افزود: برای خرید این دستگاه ها ۱۰۰ میلیون از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ۵۰ میلیون از سوی من پرداخت میشود امید که بتوانیم خدمتی به بیماران دیالیزی شهرستان انجام داده باشیم.

خیر نمونه کشوری با اشاره به اینکه قول داده بودم تا طی دو سال ۳۴ بانک امانات پزشکی را تهیه و به ۳۱ استان ارسال کنم، ادامه داد: در کمتر از ۶ ماه تمامی این تجهیزات تهیه و به استان های مختلف ارسال شد همچنین به دو شهرستان میاندوآب و نیمروز نیز به درخواست خودشان دو بانک امانات تحویل داده شد.

وی در انتها با تاکید بر اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران بهترین مردم هستند، افزود: توانایی خدمت به مردم را نعمت و سعادتی از جانب خداوند و همچنین وظیفه خود میدانم.