بیش از 5 میلیون پلاک بی‌استفاده در شهر تهران 


رئیس پلیس راهور: بیش از 5 میلیون پلاک بی استفاده ی خودرو در شهر تهران گزارش شده است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا مهماندار رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با پارک شهر رادیو تهران...

رئیس پلیس راهور: بیش از 5 میلیون پلاک بی استفاده ی خودرو در شهر تهران گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا مهماندار رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با پارک شهر رادیو تهران گفت: تلاش می‌کنیم به جای استفاده از سریال‌های جدید، پلاک‌های بی‌استفاده در خودرو‌های جدید نصب شود.

وی از افزایش ۵۷ درصدی ثبت تخلف حادثه‌ساز خبر داد و گفت: این به معنای افزایش تخلف حادثه‌ساز نیست بلکه ثبت تخلف پلیس هدفمندتر شده است و در زمینه کشته شدگان حوادث رانندگی به کاهش ۱۱ درصدی رسیدیم یعنی ۳۱ نفر کمتر از سال گذشته تلفات جانی داشتیم.

سردار مهماندار درباره ۳ هزار میلیارد تومان بودجه دولت از محل جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: این مبلغ میانگین درآمد سال‌های گذشته دولت است و به هیچ عنوان دولت، پلیس را مجبور به پرداخت آن نمی‌کند و پلیس هم تعهد قانونی برای پرداخت آن ندارد.

سردار مهماندار درباره پر شدن برگه جریمه‌های سربازان وظیفه گفت: ما به ماموران نمی‌گوییم کل برگه‌های جریمه را پر کنید، اما با توجه به محل تخلف‌ساز از ماموران می‌خواهیم با هر تخلفی برخورد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا