امید گناوه در نیم فصل به شرایط بهتری می‌رسد


امید گناوه در نیم فصل به شرایط بهتری می‌رسد

گناوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید گناوه گفت: این تیم به دلیل دیر بسته شدن و فرصت کمی که برای تمرینات بدنسازی و کار تاکتیکی داشت از آمادگی لازم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برخوردار نیست و باید تا نیم فصل صبر کرد تا به شرایط بهتری برسیم.

علی اصغر کلانتری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای حضور موفق و عملکرد مناسب این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست و هفته به هفته به شرایط بهتری دست خواهیم یافت.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه تیم در فرصت کم پا به مسابقات گذاشته با سختی و دشواری مواجه خواهیم شد اما باعث افتخار است که در این فصل در خدمت مردم استان بوشهر و شهرستان گناوه هستم.

کلانتری افزود: با همت مسئولان استان، شهرستان و باشگاه امید، امتیاز نماینده گناوه در لیگ دسته دوم ماندگار و محفوظ ماند.

سرمربی امید گناوه گفت: در دو هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور در کرمانشاه و یزد میهمان بودیم و به یک امتیاز دست یافتیم و دیدار سوم نیز بیرون از خانه و در تهران برگزار خواهد شد که امیدواریم با دست پر برگردیم.

امید گناوه در سه روز مانده به آغاز این رقابت ها توانست طبق توافق بعمل آمده با پرسپولیس این شهرستان که سهمیه لیگ دسته دومی را در اختیار داشت و قصد شرکت در مسابقات را نداشت به نام خود ثبت کند.

امید گناوه در هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور سه شنبه هفته جاری میهمان میلاد مهر تهران است.

امید گناوه نماینده استان بوشهر با تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، اترک بجنورد، فولادنوین اهواز، شهیدقندی یزد، اتحاد کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران همگروه است.

۶۰۴۳/۶۱۶۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس