35 درصد ظرفیت پارکینگ اربعین مهران تکمیل شد


35 درصد ظرفیت پارکینگ اربعین مهران تکمیل شد

ایلام- ایرنا- شهردار مهران گفت: بیش از 35 درصد ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین تاکنون تکمیل شده است.

حجت الله نصیری‌پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پارکینگ بزرگ اربعین، پایانه برکت و نیز پارکینگ های سطح شهر مهران با ظرفیت بیش از ۷۰ تا ۸۰ هزار خودرو آماده ساماندهی خودروهای زائران هستند.

وی افزود: بیش از ۸۰ پارکینگ شخصی نیز برای پارک خودروها انتخاب شده‌اند که با احتساب آن‌ها این ظرفیت تا ۱۷۰ هزار خودرو افزایش پیدا می‌کند تا زائران نگرانی درباره پارک خودرو و امنیت مکان انتخاب شده نداشته باشند.

شهردار مهران با اشاره به کرایه مصوب پارک خودروها در پارکینگ اربعین گفت: به طور معمول حضور خودروها در پارکینگ بین ۱۰ تا ۱۵ شبانه‌روز است که مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه پارکینگ خودروها برای تمام مدت حضور خودرو اخذ می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل