فرمانده انتظامی شرق تهران: در برخورد با مفاسد اقتصادی، کنار دستگاه قضا هستیم


فرمانده انتظامی شرق تهران: در برخورد با مفاسد اقتصادی، کنار دستگاه قضا هستیم

تهران- ایرنا- فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با قدردانی از تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: پلیس در برخورد با این مفاسد خود را در کنار دستگاه قضا می‌داند و با تمام توان از قضات و عوامل این دستگاه دفاع می‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران گفت: امروز مجرمان حرکت خود را از فضای رئال به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای نوین منتقل کرده اند و تلاش دارند تا اقدمات مجرمانه خود را در این بستر انجام دهند لذا پلیس ناچار است تا در حوزه پیشگیری و مقابله ، به فناوری های نوین مجهز شود که گام های مناسبی در این حوزه برداشته شده است و ادامه آن به همکاری تمامی نهادها به ویژه مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری نیاز دارد.
وی اظهار داشت: پلیس خود را موظف به حفظ امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی تا اقصی نقاط شهرهای داخلی کشور دانسته و تلاش دارد تا با همکاری و مشارکت مردم، با هر گونه اخلال در نظم عمومی مقابله کند.
وی تصریح کرد: امروز پلیس به واسطه مشارکت مردم در طرح های امنیتی، از محبوبیتی قابل قبول در جامعه برخوردار است و برای حفظ امنیتی که به برکت خون شهدا به دست آمده از هیچ تلاشی حتی نثار خون خود فروگذار نیست.
عزیزی با اشاره به تجمع پلیس ۱۱۰ در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون، مردم بیش از ۵۱۵ هزار با با پلیس ۱۱۰ تماس داشته اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد رشد داشته است.
وی از کشف بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در شرق استان تهران طی یکسال گذشته خبر داد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت :در حوزه مبارزه با مواد مخدر، طی یکسال گذشته، ۵ هزار و ۵۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران امروز(دوشنبه) در مرکز یگان ویژه فرماندهی این نیرو همزمان هفته نیروی انتظامی با حضور محسنی بندپی استاندار تهران و فرماندهان انتظامی شرق استان برگزار شد و یگان های نظامی و انتظامی از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
یازدهم تا هفدهم مهرماه، هفته نیروی انتظامی نام دارد.
تهرام/۷۲۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری