اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه


اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه در کودکان، بیان کرد: این موضوع یک ضرورت انکارناپذیر برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی‌های نهایی برنامه‌های هفته ملی کودک، هم‌افزایی ادارات استان، برای این رویداد ارزشمند را موجب تقویت کمی وکیفی برنامه‌های بزرگداشت «هفته ملی کودک» عنوان کرد و خواستار تقویت این رویداد شد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت»، به تبین انتظارات از دستگاها و نهادهای اجرایی در آئین بزرگداشت این مناسبت تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، با تشریح برنامه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی از آمادگی کامل مراکز کانون استان، برای اجرای برنامه‌های «هفته ملی کودک» خبر داد.

علی بینش، توجه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق محروم و روستایی، برگزاری آئین ویژه هفته ملی کودک با حضور مسئولان استانی، اجرایی کارگاهای هنری و ادبی در مراکز کانون، بازدید روزانه دانش‌آموزان از مراکز استان، تجلیل از فرزندان شهدای والا مقام و دیدار کودکان با مسئولان استان و شهرستان را از جمله فعالیت‌های کانون آذربایجان شرقی در هفته ملی کودک عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403