با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟


با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟

انتخاب برای بانوان از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و همین دلیل در دنیای مد و فشن نیز به این نوشته با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟ اولین بار در روچی. پدیدار شد.

با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟
امتیاز خود را ثبت کنید

انتخاب برای بانوان از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و همین دلیل در دنیای مد و فشن نیز به این مسئله توجه فراوانی شده است و شما می توانید با مراجعه به بازار مدل های مانتو متنوعی را پیدا کنید.

علاوه بر این، انتخاب مانتو بسیار راحت تر و متنوع تر شده است. اما ما در این مقاله تصمیم داریم برای این که شما با مدل های مانتو بهتر آشنا شوید، شما را با بهترین مدل های مانتو آشنا کنیم. پس توصیه می کنیم ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

بهترین مدل های مانتو

مدل مانتو دو تکه

یکی از مدل های مانتویی که در عید امسال بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفت، مدل مانتوی دو تکه بود. این نوع مانتوها در کنار این که بسیار شیک و جذاب هستند طرفداران زیادی نیز دارند. همچنین به دلیل این که الگوی این مانتوها به صورت کاملا تخصصی تهیه می شوند و در تعداد کم تولید می شوند، این نوع مانتوها باید به صورت سفارشی دوخته شوند.

مزیت بسیار خوبی این نوع مانتوها دارند این است که انتخاب نوع پارچه و طراحی آن نیز به سلیقه ی فرد بستگی دارد و کاملا سلیقه ای است.

در ضمن الگوی این مانتوها شامل پارچه های زیر و رو هستند و نوع پارچه و جنسی که برای پارچه های زیر و رو در نظر گرفته می شوند هم می توانند متفاوت باشند و هم می توانند از یک نوع باشند.

این نوع مانتوها برای همه فصول و همه نوع آب و هوایی مناسب هستند، اما در صورتی که فرد بخواهد در فصل بهار از این نوع مانتو استفاده شود از پارچه های حریر و نخی برای دوخت آن استفاده می شود تا بتواند تا حدودی جذابیت شکوفه های بهاری را نیز به رخ بکشد.

نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر می خواهید از این نوع مانتو برای فصل بهار استفاده کنید، سعی کنید از رنگ های شاد و مناسب این فصل استفاده کنید.

مدل های مانتو حریر

مدل مانتوهای حریر که برخی از آن ها به صورت کار شده هستند، از جمله مانتوهایی است که می تواند انتخابی مناسب برای مناسبت هایی همچون عید نوروز باشد. استفاده از پارچه ی حریر برای مانتو در عین این که انتخابی هوشمندانه است، انتخابی شیک و زیبا نیز هست.

انتخاب این نوع مانتو برای فصل بهار می تواند لطافت و آرامش خاصی به همراه داشته باشد. علاوه بر این، پارچه های حریر به خودی خود متفاوت هستند و شما می توانید زیبایی بیشتر این نوع پارچه و مانتوها را در رنگ های شاد و جذاب آن و همچنین طرح های زیبای آن مشاهده کنید.

مدل های مانتو اسپرتی و مجلسی نخی

مدل مانتوهای اسپرت و مجلسی نخی از جمله مانتوهایی که بیشتر مورد پسند قشر جوان است و می تواند انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال باشد.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید از این نوع مانتوها برای فصل تابستان استفاده کنید باید قبل از هر چیز به جنس و رنگ پارچه توجه کنید. همچنین به دلیل این که رنگ های تیره و جنس های کلفت برای فصل تابستان مناسب نیستند، توصیه می کنیم در صورتی که می خواهید از این مانتوها خریداری کنید، به سراغ رنگ های شاد بروید.

برای دوخت مانتوهای اسپرت تابستانی و مجلسی از پارچه های طرحدار و یا ترکیب رنگ های مختلف مانتو استفاده می شود. در ضمن به دلیل این که این مانتوها نه خیلی بلند هستند و نه خیلی کوتاه و یا به عبارتی قدشان مناسب است، می تواند برای انجام کارهای روزانه ی خانم ها و رفت و آمد آن ها مناسب است و می تواند برای آن ها حس راحتی به همراه داشته باشد.

با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟

مانتوهای کتی کوتاه

برخی از خانم ها ترجیح می دهند که مانتوهای کوتاه و شلوارهای متناسب با آن را بپوشند و تیپی اسپرت داشته باشند. این نوع مانتوها طرفداران زیاد و البته خاص خود را دارد و شما اگر شما هم طرفدار این نوع مانتوها هستید، باید بگوییم که انتخاب این نوع مانتوها می تواند برای عید و بهار انتخاب مناسبی باشد.

غالبا این نوع مانتوها در رنگ های سفید و ملایم دوخته می شوند و همچنین به دلیل این که در تعداد کم و البته به صورت سفارشی دوخته می شوند، تعداد زیادی از این مانتوها را نمی توانید مشاهده کنید و همین مسئله باعث شده است که مانتوهای کتی خاصیت انحصاری داشته باشند.

در ضمن به دلیل مدل های متنوع و رنگ های مختلفی که برای دوخت این نوع مانتوها از آن کمک گرفته می شود و همچنین به دلیل این که طراجی این نوع مانتوها با بلوز سفید و کت کوتاه صورتی و یا آبی ملایم در کنار شلوار سفید است، انتخابی جذاب و مورد علاقه برای خانم هایی که عاشق تیپ اسپرت هستند.

علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع مانتوها دارند این است که می توان از آن ها در مهمانی و دورهمی ها نیز استفاده کرد و نیازی نیست که در چنین مجالسی با خود چند مدل مانتو به همراه داشته باشید.

مانتوی چهار خانه

یکی دیگر از مدل های مانتوهایی که می خواهیم معرفی کنیم که طرفداران زیادی دارد و به دلیل این که محدود به استفاده در فصل خاصی نیست، از جمله بهترین مدل های مانتو به شمار می آیند.

مدل مانتوی چهار خانه از جمله مدل های مانتویی است که بسیاری از افراد علاقه دارند که در بسیاری از مکان و یا مناسبت ها از این مانتو استفاده کنند. این نوع مانتوها در کنار این که اسپرت و جذاب هستند طراحی زیبایی دارند و می توانند در عین سادگی جلوه ای خاص به فرد بدهند.

رنگ ها و سایزهای گوناگونی برای مدل مانتو چهار خانه وجود دارد. اما ترکیب یک مانتو چهار خانه جلو باز در کنار شلوار سفید نخی و یا جین ساده می تواند ترکیبی شیک و اسپرت باشد.

یکی دیگر از مدل های مانتوی اسپرتی که بین قشر جوان نیز طرفداران خاص خود را دارد و انتخابی شیک و جوان پسند است این است که در کنار مانتو چهار خانه آبی، از شلوار سفید نخی و بلوز سفید حریر در زیر آن استفاده شود.

مدل مانتو چهار خانه از جمله مدل مانتوهایی است که می تواند برای پوشیدن در بهار نیز مناسب باشد، اما شاید تصور کنید که استفاده از این مدل مانتو در بهار شاید چندان جذابیتی نداشته باشد و مناسب نباشد. اما اگر شما از یک کت و یا مانتوی جلو باز که دارای چهار خانه آبی و یا طوسی است در کنار شال سفید و شلوار نخی استفاده کنید و همین ترکیب می تواند جذابیت و زیبایی شما را چند برابر کند و شما نیز به راحتی می توانید از این مدل لباس در مهمانی و یا مناسبت هایی مانند عید استفاده کنید.

مانتوی مجلسی

مدل مانتوی مجلسی همان طور که از اسم آن پیداست می توانید از آن برای مهمانی های خاص و هم به عنوان مانتو استفاده کنید. این مسئله به دلیل طراحی و پارچه ای است که در این مدل مانتو استفاده می شود که البته بسیار شیک و مجلسی است.

انتخاب مدل مانتوهایی با طرح مجلسی برای افرادی که عاشق هیجان و تازگی هستند می توانند یک انتخاب مناسب باشد، زیرا می تواند برای شان هیجان و تازگی به همراه داشته باشد. البته مدل مانتوهای مجلسی دارای طرح های متنوعی است و تنها به چند طرح و مدل محدود نمی شود و نوع مدلی که شما برای مانتوی خود استفاده می کنید بستگی به سلیقه و خواست شما و همچنین این که چه رنگی دوست دارید، دارد.

برای مدل های مانتوی مجلسی بسیاری از طراحان لباس سعی می کنند که از پارچه های اصیل، طبیعی و خاص استفاده کنند. برای مثال در الگوی دو تکه، برای پارچه زیرین می توان از نخ طبیعی و یا عبا و برای کت رویی می توان از حریر و یا گیپور استفاده کرد.

البته همان طور که قبلا هم گفتیم، این مسئله کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد.

در نهایت در مورد این مانتوها به این مسئله توجه داشته باشید که جذابیت این نوع مانتوها به این است که در آن ها به سادگی و انتخاب مدل های ساده، همراه با رنگ های ملایم توجه شود و استفاده از رنگ های تند و قوی جایی در این نوع مدل های مانتو نخواهد داشت.

با بهترین مدل های مانتو آشنا شوید؟

مانتوهای گیپور

اکثر ما اسم پارچه ی گیپور را با لباس های مجلسی می شناسیم، اما امروزه این پارچه ی پرطرفدار و البته گران در دوخت مانتوها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع این تغییرات دنیای مد و فشن است که موجب شده است که دیگر هیچ پارچه ای در انحصار مدل لباس خاصی نباشد و بتوان از همه ی پارچه ها برای انواع لباس ها استفاده کرد.

امروزه طراحان لباس توانسته اند با استفاده از پارچه گیپور و همچنین سلیقه ای که در طراحی لباس دارند مدل مانتوهای زیبایی را روانه بازار کنند. البته همان طور که گفتیم پارچه گیپور از جمله پارچه هایی است که گران است و بالطبع مانتویی که از پارچه ی گیپور دوخته می شود نیز گران است.

اما به دلیل خاصی و زیبایی که این نوع مانتوها دارند ارزش این را دارند که برای آن ها هزینه شود. استفاده از رنگ های سفید و صورتی در سارافون ها و کت های طراحی شده روی آن می تواند جلوه ای زیبا و جذاب را به لباس ببخشند.

از جمله مواردی که باعث تنوع در این نوع مانتوها شده است این است که بسته به سلیقه ای که مشتری دارد از آستین های ساده، شمشیری، کلوش و …. استفاده می شود ، که در مورد این تنوع آستین باید بگوییم که آستین های کلوش واقعا جذاب و زیبا هستند.

سارافونی که در زیر این مدل مانتوها مورد استفاده قرار می گیرد را نیز می توان جنس حریر ساده و یا پارچه های گیپور البته با رنگی متفاوت، در نظر گرفت. توجه داشته باشید اگر در زیر مانتوی گیپور از سارافون استفاده شود، می تواند واقعا جذاب و زیبا باشد.

در ضمن بلندی و کوتاهی سارافون و عبای روی آن نیز کاملا به سلیقه و درخواست مشتری بستگی دارد و اگر شما هم به این مدل های مانتو علاقه مندید توصیه می کنیم برای این که این مانتو روی تن تان جلوه ای خاص داشته باشد اندام، فرم و قد خود را در نظر بگیرید.

مانتوهای گلدار

مدل مانتویی که به تازگی وارد دنیای فشن و مد شده و توانسته تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب کند، مانتوی گلدار است. مدل مانتوی گلدار برای خانم هایی که می خواهند شیک و امروزی باشند و در عین حال بهترین باشند، انتخاب مانتوی گلدار می تواند برای آن ها انتخابی مناسب باشد.

مدل مانتوهای گلدار مورد پسند خانم هایی قرار خواهد گرفت که عاشق پارچه های گلدار مادربزرگ و طرح های شاد و زیبای آن هستند. البته شاید تصور شود که پارچه هایی که برای دوخت مدل مانتوهای گلدار در نظر گرفته می شود پارچه هایی به سبک قدیمی است و چندان جذاب نیست، اما این تصور اشتباه است پارچه های گلداری که برای این نوع مانتوها مورد استفاده قرار می گیرند واقعا شیک و جذاب هستند.

مانتوی اداری

خانم هایی که در شرکت های دولتی و یا سازمان های خصوصی بزرگ کار می کنند، اولین انتخاب شان برای مدل های مانتو، مدل مانتوی اداری است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که مدل مانتوی اداری تنها برای خانم های شاغل در سازمان ها و یا شرکت ها نیست و خانم هایی که می خواهند شیک تر و خاص تر به نظر بیایند نیز می توانند از این نوع مدل مانتوها استفاده کنند.

مدل مانتوهای اداری برای خانم هایی که در شرکت های خصوصی فعالیت می کنند این مزیت را به همراه دارد که حرفه ای تر به نظر می آیند. همچنین این مانتوها به دلیل این که دوخت و برش خاصی دارند شیک تر و رسمی تر از سایر مدل های مانتو هستند.

علاوه بر این، استفاده از مدل مانتوهای اداری باعث می شود که نواقصی که در اندام خانم ها وجود دارد پوشیده شود و در نتیجه بانویی که از مانتوی اداری استفاده می کند می تواند ظاهر موقرتری داشته باشد.

به دلیل این که برای انتخاب رنگ لباس اداری، استاندارد جهانی وجود دارد، مانتوهای اداری در رنگ های تیره ای همچون مشکی، طوسی، بنفش و سرمه ای دوخته می شود. در ضمن به دلیل این که این مانتوها تک رنگ هستند، شما می توانید این مانتوها را با ساعت و کفش های مختلف ست کنید.

مانتوی پلنگی

یکی دیگر از مدل های مانتویی که می خواهیم به آن اشاره کنیم مدل مانتوی پلنگی است. مدل مانتوی پلنگی برای خانم هایی مناسب است که می خواهند با بقیه متفاوت باشند و استایلی جذاب داشته باشند.

این مدل مانتو به دلیل رنگ های تندی که دارد، استایلی شیک و جذاب را به شما می بخشد. شما می توانید مانتوهای پلنگی را با کفش های جین و یا کتان و صندل های روباز ست کنید.

مانتوی دانشجویی

مدل مانتوی دانشجویی را از این حیث در این دسته بندی قرار داده ایم و آن را جزو بهترین مدل های مانتو برشمرده ایم که برای فضایی خاص طراحی شده است. البته این مسئله به این معنا نیست که شما نمی توانید مانتوی دانشجویی خود را در مکان های دیگری استفاده کنید، بلکه به این معناست که نسبت به مانتوهای دیگر برای فضای دانشگاه مناسب تر است.

دانشجویانی که در فضای درس و دانشگاه قرار می گیرند، در کنار این که باید استایلی که دارند ساده باشد شیک نیز به نظر برسد. به دلیل این که ممکن است زمان زیادی را در دانشگاه بگذرانید، باید حتما به سبکی و راحتی مدل مانتوی خود توجه داشته باشید.

یکی از بهترین مدل های مانتویی که می توانید برای مانتوهای دانشجویی داشته باشید این است که از مانتوهایی استفاده کنید که از پارچه های ویسکوز دوخته شده اند. زیرا این پارچه ها در کنار این که پوششی نرم و لطیف دارند، حس سنگینی و چسبندگی را نیز به شما نمی دهند.

به یاد داشته باشید که بدترین مدلی که می توانید برای مانتوهایی دانشجویی استفاده کنید این است که از مدل مانتوهای کشی استفاده کنید. زیرا این پارچه ها دارای حالت بدن نما هستند و برای دانشگاه مناسب نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی