حضور 40 نفر در دوره آموزشی عکاسی کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد


حضور 40 نفر در دوره آموزشی عکاسی کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی گفت: نخستین دوره آموزشی رایگان عکاسی ویژه اعضای کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با حضور 40 نفر در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عکاسی ویژه اعضای کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران، گفت: این دوره به صورت رایگان و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هنر یکی از مهم ترین ظرفیت های انتقال مفاهیم و ارزش هاست.

وی یادآور شد: عکاسی نیز یکی از شاخه های هنری است که ضمن ثبت و ماندگاری در جهت معرفی فعالیت های فرهنگی و هنری و اثرگذاری بیشتر آنها، می تواند نقش موثری ایفا کند.

دولت آبادی در ادامه، به اهداف برگزاری دوره آموزشی عکاسی اشاره کرد و ادامه داد: تقویت توانایی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، آماده سازی افراد علاقه مند در حوزه عکاسی جهت شرکت در جشنواره ها و مسابقات عکاسی ملی و منطقه ای و استفاده از ظرفیت عکاسی «بچه های مسجد» جهت ثبت رویدادهای فرهنگی استان از جمله اهداف این دوره است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره آموزشی عکاسی به مدت چهار روز با حضور علاقه مندان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا