70 ساعت آموزش تخصصی گردشگری در تهران برگزار شد


70 ساعت آموزش تخصصی گردشگری در تهران برگزار شد

پرهام جانفشان، مدیرکل استان بابیان این که، 70 ساعت آموزش تخصصی در قالب 17 کارگاه، همایش و نشست برای فعالان گردشگری در تهران برگزار شده است، افزود: گردشگری صنعت پویایی است و آموزش های تخصصی در این حوزه نیز باید بر اساس علم روز و بر اساس استانداردهای جهانی بروزرسانی شود. نشست های آموزشی در حوزه گردشگری محدود به هفته گردشگری نبوده و بر اساس نیازهای...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: «با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای نخستین سال، بیشترین سطح نشست ها و کارگاه های آموزش تخصصی در هفته گردشگری (5 الی 12 مهرماه) در استان برگزار شده است.»

پرهام جانفشان، مدیرکل استان بابیان این که، 70 ساعت آموزش تخصصی در قالب 17 کارگاه، همایش و نشست برای فعالان گردشگری در تهران برگزار شده است، افزود: گردشگری صنعت پویایی است و آموزش های تخصصی در این حوزه نیز باید بر اساس علم روز و بر اساس استانداردهای جهانی بروزرسانی شود.

نشست های آموزشی در حوزه گردشگری محدود به هفته گردشگری نبوده و بر اساس نیازهای آموزشی که در اتاق فکر گردشگری در مورد آن تصمیم گیری می شود، دوره آموزشی نیز تا پایان سال گردشگری (5 مهر ماه 99) برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد