طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب


بسیاری از افراد به دنبال یک پیش غذای ساده و خوشمزه می باشند که می توان گفت پنیر سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای دوست داشتنی است که می توانید این پنیر را با سس به عنوان یک پیش غذای خوشمزه میل نمایید، در ادامه این بخش از مطلب قصد داریم طرز تهیه پنیر سوخاری را به شما عزیزان آموزش دهیم. در مطالب قبلی طرز تهیه پنیر چدار، پنیر تبریزی و پنیر خامه ای را...

بسیاری از افراد به دنبال یک پیش غذای ساده و خوشمزه می باشند که می توان گفت پنیر سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای دوست داشتنی است که می توانید این پنیر را با سس به عنوان یک پیش غذای خوشمزه میل نمایید، در ادامه این بخش از مطلب قصد داریم طرز تهیه پنیر سوخاری را به شما عزیزان آموزش دهیم.

در مطالب قبلی طرز تهیه پنیر چدار، پنیر تبریزی و پنیر خامه ای را آموزش دادیم، در این مقاله شما عزیزان را با نحوه تهیه پنیر سوخاری آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب

طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب
طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب

مواد لازم جهت تهیه پنیر سوخاری

پنیر پیتزا تکه ای : ۵۰۰ گرم آرد سفید: دو قاشق سوپ خوری پودر خردل : دو قاشق چای خوری تخم مرغ : یک عدد شیر : دو قاشق سوپ خوری خرده نان یا پودر سوخاری : نصف فنجان سبزیجات معطر خشک : مقداری پودر فلفل سیاه : یک چهارم قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز : یک چهارم قاشق چای خوری روغن : به میزان لازم برای سرخ کردن

طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب

طرز تهیه پنیر سوخاری با طعم عالی

در روش تهیه پنیر سوخاری ابتدا پنیر ها را به برش های دلخواه و یکسان تقسیم نمایید سپس داخل فریزر قرار دهید تا سفت شوند.

در این مرحله از طرز تهیه پنیر سوخاری حالا بر روی یک ورقه کاغذ روغنی، یک کاسه کوچک آرد و خردل را با هم الک نمایید.

حالا داخل کاسه کوچک دیگر تخم و شیر را مخلوط کنید و در کاسه دیگر، پودر سوخاری، فلفل و سبزیجات را ترکیب نمایید.

در این مرحله از روش تهیه پنیر سوخاری حالا هر تکه پنیر را با ترکیب آرد پوشانده و در مخلوط تخم مرغ بزنید سپس در پودر سوخاری غلتانده و بار دیگر آن را در ترکیب آرد، تخم مرغ و خرده نان بزنید فقط در این مرحله دقت داشته باشید که باید لایه ضخیمی روی پنیر را پوشانده باشد.

حالا روغن را داخل ظرفی گود و کوچکی داغ نمایید و پنیر ها را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه اجازه دهید داخل روغن بمانند تا قهو ه ای – طلایی رنگ شوند باید این عمل را با سرعت بالایی انجام دهید تا پنیرها زیادی آب نشوند.

در مرحله آخر از طرز تهیه پنیر سوخاری حالا پنیر های سرخ شده را به منظور گرفتن روغن اضافی بر روی حوله قرار دهید سپس با سس تند میل کنید، نوش جان.

طرز تهیه پنیر سوخاری یک میان وعده خوشمزه و محبوب

امیدواریم توانسته باشیم در این بخش از مطلب نحوه تهیه پنیر سوخاری را به خوبی به شما دوستان آموزش داده باشیم تا این پنیر خوشمزه را در منزل تهیه و به عنوان یک پیش غذای ایده آل از آن استفاده کنید، اگر تمایل دارید در زمینه دسر و پیش غذا اطلاعات مفیدی کسب کنید می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج