70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی شاغل هستند


70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی شاغل هستند

پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایسنا میرحسین رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه اشتعال توسعه و کار آفرینی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ همه روزه با ۴۸ غرفه در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۲ مرکز علمی کاربردی آذربایجان غربی، کانون دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله برگزار می شود.

رسولی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای معرفی و آشنایی با توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان، فارغ التحصیلان و کار آفرینان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی و ایجاد فضای امید و روحیه نشاط و ایجاد فضای همکاری و مشارکت در میان کار آفرینان و اتخاب و تجلیل از کار آفرینان برتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیت‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت دانشگاه جامع علمی و کاربردی در زمینه آموزشهای مهارتی گفت: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی استان شاغل هستند.

رسولی در خصوص مراکز مهارت آموزی و کار آفرینی تاکید کرد: سه مرکز رشد و نو آوری فولاد گستر سلماس، ایران پارس صنعت پلیمر و مرکز رشد و نوآوری کشاورزی هوشمند با همکاری جهاد دانشگاهی در ارومیه در راستا مهارت آموزی و کار آفرینی در ارومیه تاسیس شده اند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس