فردا، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده فصل تابستان


فردا، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده فصل تابستان

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با بیان این که مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان تا فردا 15 مهرماه است، گفت: این مهلت قابل تمدید نیست.

فردا، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده فصل تابستان
به گزارش فانوس، محمد مسیحی معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با بیان این که مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان تا فردا 15 مهرماه است، گفت: این مهلت قابل تمدید نیست.

وی افزود: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر 15 روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir ارائه و مالیات و عوارض متعلق را پرداخت کنند.

معاون سازمان مالیاتی تاکید کرد: مودیان محترم مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، می بایست تا تاریخ 15 مهرماه نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره تابستان 1398 و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام نمایند.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: جهت تسهیل امور مودیان، کلیه واحدهای خدمات مودیان، آماده پاسخگوئی و ارائه خدمات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی