افتتاح 5 ایستگاه در خط 7 مترو تا پایان سال


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح 5 ایستگاه در خط 7 مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت شهرداری آقای علی امام؛ گفت: قرار است در صورت تأمین منابع مالی در شش ماه دوم سال جاری، هر ماه یک ایستگاه در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری رسمی برسد.
وی افزود: تا پایان سال ۵ ایستگاه دیگر شامل چهارراه مولوی، میلاد، شهید محلاتی، قیام و باقرخان افتتاح خواهد شد.
آقای امام گفت: مسیر خط ۷ از حدفاصل شهرک امیرالمومنین آغاز و تا میدان بوستان سعادت آباد (شمال غرب تهران) به طول حدود ۲۷ کیلومتر به پایان می‌رسد. خط ۷ دارای ۲۲ ایستگاه است که درحال حاضر ۱۰ ایستگاه آن در مدار بهره برداری فعال هستند.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در مورد افتتاح ایستگاه‌های خط ۶، اظهار داشت: همچنین حدفاصل ایستگاه بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه جلال‌آل‌احمد (پل نصر) تا ایستگاه بزرگراه شهید ستاری، تقاطع خیابان پیامبر واقع در خط ۶، حداکثر تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
وی گفت::حدود ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل ۵ ایستگاه باقی مانده در خط ۷، نیاز است. همچنین از ابتدای سال تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برای اقدامات اجرایی هزینه شده است.
وی در مورد تجهیزات نصب شده در ایستگاه‌های خط ۷ نیز گفت: ایستگاه‌هایی که تا پایان سال افتتاح می‌شوند دارای پله برقی و آسانسور خواهند بود، اما ممکن است جاگذاری آسانسور‌ها با تأخیر حداکثر سه ماه انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟