انتقاد فرماندار گرگان از نقش کمرنگ اصناف در کنترل بازار


انتقاد فرماندار گرگان از نقش کمرنگ اصناف در کنترل بازار

فرماندار گرگان در خصوص نقش اصناف در کنترل قیمت ها، گفت: متاسفانه نقش اصناف در کنترل و خود نظارتی در بازار کمرنگ است و باید اداره کل صنعت، معدن و تجارت بر این مهم نظارت بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گرگان، خواستار شناسنامه دار شدن کالاها از سوی دستگاه های متولی شد و افزود: یکی از راههای کنترل و تجارت بر ورود کالای قاچاق، شناسنامه دار کردن آنها است.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال تعداد ۲۵۰ فقره پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند که برای ۲۴۰ پرونده، صدور رای انجام و مختومه شده است.

فرماندار گرگان بیان کرد: ۸۲ انبار فعال در شهرستان گرگان وجود دارد که کالاهای وارده و صادره به آن ها ثبت می شود. باتوجه به تعداد واحدهای صنفی، این تعداد بسیار کم است و باید اینگونه انبارها افزایش یابد.

حمیدی تاکید کرد: هر کالایی که بدون رسید و حواله در انبار موجود باشد، به عنوان کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

وی یادآور شد: امروزه آسیب های فضای مجازی روز به روز به رونق و تولید خدشه وارد می کنند تا جایی که هر فردی بدون هیچ قاعده، قانون و نظارتی کالاهایی را به فروش می رساند که بعضا مشکلات عدیده ای را برای خریداران بوجود آورده است. باید نسبت به عواقب فعالیت فروشگاه‌ های اینترنتی بدون ضابطه، آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس