فعالیت 400 جهادگر بسیجی در قالب 12 گروه جهادی در تابستان امسال


فعالیت 400 جهادگر بسیجی در قالب 12 گروه جهادی در تابستان امسال

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: حدود 400 جهادگر بسیجی در قالب 12 گروه جهادی در تابستان سال جاری به مناطق محروم داخل و خارج این شهرستان اعزام شدند.

فعالیت 400 جهادگر بسیجی در قالب 12 گروه جهادی در تابستان امسالسرهنگ علی ابراهیم‌زاده در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این جهادگران به 7000 نفر خدماتی عمرانی، بهداشتی، درمانی و... ارائه کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال در قالب طرح شهید رهنمون، ویزیت و تحویل دارو به صورت رایگان در 32 روستای شهرستان گناباد انجام شد که برای داروی رایگان آن تاکنون بالغ بر 250 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تصریح کرد: دو اردوی جهادی به روستاهای محروم شهرستان خواف و مناطق سیل‌زده شهرستان سبزوار اعزام شدند و سایر گروه‌های جهادی در روستاهای محروم شهرستان گناباد، خدمت‌رسانی کردند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به احداث سد در روستای گوهردشت، عنوان کرد: تاکنون برای این پروژه، دو میلیارد ریال توسط سپاه پاسداران و مابقی از طرف مردم هزینه شده است که امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد و در زمستان امسال شاهد آبگیری آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون به همت بسیجیان و در قالب اردوهای جهادی، اعتباری در حدود پنج میلیارد ریال توسط سپاه در بحث کمک به احداث و تعمیر بنای 10 مسجد در روستاهای محروم هزینه شده است.

ابراهیم‌زاده بیان کرد: بهسازی هشت مدرسه و احداث 10 منزل مسکونی برای محرومین از دیگر اقداماتی بود که توسط جهادگران بسیجی انجام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس