دشمن در حال عقب نشینی و ترک میدان است


فرمانده کل سپاه پاسداران : دشمن در حال عقب نشینی و ترک میدان، اما انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و پیشی گرفتن است.

دشمن در حال عقب نشینی و ترک میدان استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش ” گرامیداشت مجاهدت‌های رسانه‌ای خانواده برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقابله با جنگ نرم “ که با حضور رئیس و معاونان رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، افزود: پیشرفت در جغرافیای سرزمین، هم​ عالم سیاست، هم ذهن‌ها و هم دل‌ها از عوامل پیروزی هستند البته در کنار آن قدرت‌های سخت به وجود آمده است.
وی ادامه داد: ما حتی درمیدان تقابل سیاسی مختلف هم نگران نیستیم و به آن درجه از ایستادگی، قدرت و مقاومت رسیده ایم که در هر میدان کاملاً مسلط هستیم، گاهی نمونه‌هایی برای این تسط می‌آوریم تا دشمنان ما به اشتباه و خطا در محاسبات دچار نشوند ما درعین حال که پیش می‌رویم باید نظام محاسبات دشمن را درست کنیم یعنی دستگاه مختصاتی که او موقعیت خود را در هر لحظه نسبت به آن می‌سنجد، این هم باید درست باشد.
سرلشکر سلامی گفت: ما که به صحنه نگاه می‌کنیم، نگاه ما بیشتر جنبه‌های سخت افزاری موضوع را دربر می‌گیرد، اما عملیات روانی هم جزو جدایی ناپذیر کار ما و این فصل مشترک ما با رسانه است، نه صرفاً عملیات روانی، چون در عملیات روانی ممکن است فریب هم وجود داشته باشد، ولی رسانه‌های ما بیان کننده حقایق هستند و در اعتمادسازی موفق اند و قدرتشان در اعتمادشان است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شما نشان دهنده حقیقت در عالم باشید، نقطه مرجع همه جویندگان حقیقت و همه انسان‌ها در جهان هستید، صدای حقیقت و سیمای حقیقت شما هستید و شما عالم را تسخیر می‌کنید، اگر راه را درست طی کنیم هدف‌ها یکی یکی تامین می‌شود.
وی ادامه داد: امروز بر قله جهانی اعتماد به خبر ایستاده ایم؛ مستند‌های شما زیبا و آگاهی بخش، تکان دهنده و شوک آور است و جهان نیاز به شوک دارد.
سرلشکر سلامی ادامه داد: کسانی که دروغ زیاد شنیدند به حقیقت تشنه ترند، شما وقتی سیراب هستید خیلی به آب توجه نمی‌کنید، اما به جهان آن طرف توجه کنید چقدر این ذهن‌ها کویر تشنه‌ای است که دوست دارند حقیقت را بشنوند و سیراب شوند.
وی تصریح کرد: آن‌ها عطشناک به سمت شما می‌آیند، شما هم مرجع و معیار گفتار حق و هم پناه مردم هستید و صدای مظلومان و مستضعفان و این تصویر به تدریج رخسار جهان را به دست شما تغییر خواهد داد و از پشتیبانی خدا بهره‌مند خواهید شد.

معیار اصلی پیروزی، پیروی از حق است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : معیار اصلی پیروزی، پیروی از حق است و باید رسانه‌ها در این مسیر تلاش کنند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش" گرامیداشت مجاهدت‌های رسانه‌ای خانواده برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقابله با جنگ نرم " که با حضور رئیس و معاونان رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: باید با روش‌هایی که انتخاب می‌کنیم، این حقیقت را به جهان نشان دهیم.
وی با اشاره به اینکه روش‌ها مانند ارزش‌ها مهم هستند، گفت: هر گاه ارزش‌های ما هماهنگ با روش‌های ما باشد و پیام‌ها، ​تحلیل‌ها، نگرش‌ها، ​افق‌های دید، میدان‌های تفکر، اندیشه ها، باور‌ها و اعتقادات در مسیر حق باشد؛ آن وقت به صفحه دل‌ها می‌نشیند، زیرا با فطرت حقیقت جوی انسان سازگار است.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه میدان رسانه، فطرت انسان هاست، گفت: این میدان ارتباط دقیقی با درون انسان‌ها دارد که مدیریت آن ضامن موفقیت در نبرد رسانه‌ای است.
فرمانده سپاه با اشاره به اینکه دشمنان ما جهان آینده را بر اساس تغییر ذهن‌ها می‌سازند، گفت: معماری جهان جدید بر اساس معماری ذهن هاست و واقعیت‌های بیرون خود به خود پس از آن شکل می‌گیرند.
وی گفت: جهان جدید از منظر رئیس جمهور سابق آمریکا جهانی شتاب دار در نزدیک شدن قاره‌ها به یکدیگر است یعنی قرن بیست و یکم قرن متراکم شدن جهان است.
سرلشکر سلامی گفت: این تعریف به این معنی است که جهان بزرگ از لحاظ توصیف فیزیکی به یک پدیده جرم نقطه‌ای تبدیل می‌شود.
وی داشتن عقاید مشترک، دریافت اطلاعات یکسان در لحظه و مصرف کننده شدن شهروندان جهان از یک کالای یکسان را نقش رسانه‌ای این جهان از نظر کشور‌های غربی برشمرد و گفت: این جهانی که توصیف می‌شود تنها در فضای توصیف باقی نمی‌ماند بلکه این توصیف در رسانه‌ها ساخته می‌شود و بر روی زمین شکل می‌گیرد مانند آنچه که در ویترین‌ها نمایش داده و بعد در جهان به صورت واقعی طراحی می‌شود.
سرلشکر سلامی افزود: دشمن در جهان؛ دموکراسی، حقوق بشر، آزادی، ​عدالت، جنگ و دفاع مشروع و مناسبات بین المللی را به گونه‌ای توصیف می‌کند، که فرض کنید در آن له کردن کودکان فلسطین و یمن زیر آوار، دفاع مشروع، محسوب و دفاع یمن و فلسطینی‌ها ترور خوانده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این یک واقعیت است، اما حقیقت نیست، گفت: حق یعنی واقعیتی که منطبق بر حق است، اما خود واقعیت می‌تواند حق یا باطل باشد.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تلاش رسانه‌ای دنیای باطل بر این است که تمام زشتی‌ها زیبا جلوه داده شود، گفت: رسانه امروز آینه جهان مدرن است.
وی اتاق خواب‌های دیجیتال و هدایت کودکان از طریق رسانه‌ها را از چالش‌های فرارو برشمرد و گفت: امروزه کودکان در خانه‌ها حبس هستند و پدر و مادر مانند خدمه به بچه‌ها امکانات می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر