100 میلیارد ریال برای آبادانی پنج شهرستان استان یزد اختصاص یافت


100 میلیارد ریال برای آبادانی پنج شهرستان استان یزد اختصاص یافت

یزد- ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 100 میلیارد ریال برای کمک به امور عمرانی و آبادانی شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز اختصاص و تامین اعتبار شد.

محمدرضا صباغیان بافقی روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال به هر نماینده برای مساعدت به توسعه و آبادانی پرداخت شد، اظهار داشت: سهم هر شهرستان‌ در حوزه انتخابیه یادشده ۲۰ میلیارد ریال است.

یزد چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

وی افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت در این مناطق، سهم هر شهرستان با بررسی و مشورت فرمانداران در زمینه‌های مورد نیاز هزینه می‌شود.
نماینده استان یزد همچنین از موافقت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت پنج مدرسه ۶ کلاسه و پنج مرکز یا خانه بهداشت خبر داد و گفت: آمادگی ساخت ۲ مدرسه ۶ کلاسه در بافق برنامه‌ریزی شده است که جایگزین مدرسه‌های فرسوده می‌شود.
نماینده بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و ابرکوه در مجلس به پیگیری و درخواست‌ها برای تاسیس مرکز آموزش نیروی انتظامی خبر داد و گفت: با همت و پشتکار مسئولان بافق، با فعالیت مرکز آموزشی یادشده در این شهرستان موافقت و مرحله مکانی‌یابی مرکز انجام شده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا