حمله به دانش آموز محجبه مسلمان در آمریکا


حمله به دانش آموز محجبه مسلمان در آمریکا

پلیس آمریکا یک دانش آموز را به دلیل حمله به همکاسی مسلمانش دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الحقیقة الدولیة، پلیس ایالت اوهایوی آمریکا، یک دانش آموز مدرسه دبیرستان مینتور در این ایالت را به علت حمله به یک دانش آموز محجبه مسلمان در این مدرسه بازداشت کرد.

حمله این دانش آموز 17 ساله به همکاسی محجبه مسلمانش باعث شده است که به علت وخامت وضعیت و جراحات عمیق و جدی وارد آمده بر بدنش به بیمارستان لیک ویست منتقل شود.

پزشکان این بیمارستان وضعیت این دانش آموز مسلمان(۱۷ ساله) را نامعلوم ارزیابی کردند. زیرا هنوز وضعیت جسمی وی به ثبات نرسیده است.

پلیس اوهایو گفت: این متجاوز 17 ساله به قید ضمانت پدرش آزاد شده است.

پلیس تاکید کرد: یک مجموعه اتهامات متوجه این دانش آموز متجاوز است و قرار است پرونده این اتهامات علاوه بر مسئله حمله به دانش آموز مسلمان، به دادگاه این ایالت ارایه شود.

«جسیون کرو» مدیریت این مدرسه در نامه ای که به مسئولان امر ارسال کرده، اعلام کرده است که در این حمله از سلاح استفاده نشده است..

این مدیر گفت: این رفتارها بی نهایت نگران کننده است. همانگونه که می دانید هرگز ما با هیچ خشونتی در مدرسه مان مدارا نمی کنیم. این دانش آموز که مرتکب اتهامات جنایی شده است، تنها از سوی پلیس مورد بازخواست قرار نمی گیرد، بلکه مدیریت مدرسه تدابیر تنبیهی برای این دانش آموز در نظر گرفته است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس