خیز بلند روئینگ مردان ایران برای مدال‌های آسیایی در کره‌جنوبی


خیز بلند روئینگ مردان ایران برای مدال‌های آسیایی در کره‌جنوبی

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی روئینگ مردان ایران با ابراز رضایت از وضعیت ملی‌پوشان در مسیر رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در تمام موادی که مسابقه می‌دهیم به دنبال مدال هستیم.

«افشین فرزام» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره وضعیت تیم ملی روئینگ مردان پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی اظهار کرد: شرایط تیم خوب است. تمرینات پرفشاری داشتیم که همچنان ادامه دارد. همه ورزشکاران با تلاش زیادی تمرین‌ها را انجام می‌دهند چرا که می‌خواهیم با بهترین نتایج مسابقات را تمام کنیم.

مربی تیم ملی روئینگ مردان ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی بیان کرد: این مسابقات سطح بسیار بالایی خواهد داشت چرا که همه کشورهای آسیایی برای بررسی وضعیت خود قبل از مسابقات انتخابی المپیک در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که داریم در مواد تک‌نفره سنگین‌وزن، تک‌نفره سبک‌وزن، چهار نفره سنگین‌وزن و دو نفره سنگین‌وزن مسابقه می‌دهیم. با تمام قدرت وارد رقابت‌ها می‌شویم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

فرزام در پاسخ به این سوال که در چه موادی شانس مدال داریم؟ تصریح کرد: با توجه به آمادگی ملی‌پوشان معتقدم اگر اتفاق خاصی نیفتد در تمام مواد شانس مدال داریم و برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کنیم. البته ما در مواد دیگر هم می‌توانستیم مسابقه بدهیم اما چون ۲ مسابقه در یک روز نمایندگان کشورمان باید برگزار می‌کردند، ریسک نکردیم و تمرکزمان را بر روی قایق‌های اصلی گذاشتیم.

وی درباره کسب سهمیه المپیک نیز گفت: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در رشته روئینگ سال آینده برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آن مسابقه‌ها خواهیم داشت.

مربی تیم ملی روئینگ مردان ایران همچنین گفت: مسابقات قهرمانی آسیا فرصت خوبی است تا وضعیت ملی‌پوشان و حریفان آسیایی را ارزیابی کنیم تا با شناخت و اشراف بهتری برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده شویم. امیدوارم که ملی‌پوشان دست پر از رقابت‌ها برگردند و با روحیه‌ای بالا کارشان را ادامه بدهند.

فرزام در پاسخ به این سوال که در غیاب «محسن شادی» در تک‌نفره سنگین‌وزن چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: بعد از «محسن شادی» در تک‌نفره سنگین‌وزن ایران خلا ایجاد شد و پر کردن این خلا کار را دشوار کرد. «بهمن نصیری» ورزشکار خوبی است که شرایط خوبی دارد و حساب ویژه‌ای روی او در قهرمانی آسیا باز کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...