آرایش هجومی ایران و گروه‌های مقاومت در جبهه شمالی اسرائیل


آرایش هجومی ایران و گروه‌های مقاومت در جبهه شمالی اسرائیل

یک اندیشکده صهیونیستی درباره خطر گروه‌های مقاومت شیعه هشدار داد و نوشت: از حزب‌الله لبنان گرفته تا نُجَباء عراق، در مرز شمالی اسرائیل آرایش مشترک گرفته‌اند و همزمان، انصارالله یمن نیز برای ما خط و نشان می‌کشد.

به گزارش جام نیوز، اندیشکده استراتژی و امنیت "اورشلیم" (JISS) با انتشار گزارشی خواستار تشدید فعالیت تبلیغاتی علیه گروه‌های مقاومت شیعه شد.

«یوسی منشاروف» تحلیلگر ارشد این اندیشکده و تهیه‎کننده گزارش، نوشته است: آرمان آیت‌الله خمینی با تلاش چهل ساله فرماندهان سپاه پاسداران به‌جایی رسیده است که هم‌اکنون نیروهای شبه‌نظامی شیعه در قالبی فراملیتی ما را تهدید می‌کنند.

نویسنده ادامه می‌دهد: از حزب الله لبنان گرفته تا نجباء عراق، در مرز شمالی اسرائیل آرایش مشترک گرفته‌اند و همزمان، انصارالله یمن نیز برای ما خط و نشان می‌کشد.

منشاروف افزوده است: رهبران این گروه‌های عراقی و یمنی اخیرا بارها تصریح کرده‌اند که اگر حزب‌الله در جبهه شمالی با اسرائیل وارد جنگ شود، شانه‌به‌شانه [سید] حسن نصرالله خواهند جنگید.

تحلیلگر اندیشکده صهیونیستی "اورشلیم" در بخش بعدی گزارش خود، به مقامات اسرائیلی توصیه می‌کند که با توسل به عملیات روانی، جایگاه گروه‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی تضعیف کنند.


برخی روش‌های پیشنهادی اتاق فکر صهیونیست‌ها از این قرار است:

تأکید بر این گزاره که گروه‌های مقاومت شیعه، تحت اراده ایران و با هدف کشتار اهل‌سنت تأسیس شده‌اند!

قبولاندن این نکته به افکار عمومی که گروه‌های مقاومت، مصالح جمهوری اسلامی ایران را بر منافع ملی و هموطنان خود ترجیح می‌دهند!

تکیه تبلیغاتی بر اینکه گروه‌های مقاومت شیعه برای شیعیان منطقه هم اسباب زحمت هستند، فعالیت آن‌ها در نهایت به ضرر جامعه شیعی تمام شده و تلفات جانی و مالی در بر دارد!

آرایش هجومی ایران و گروه‌های مقاومت در جبهه شمالی اسرائیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد