به وسعت یک سرزمین همراه شماییم


مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا، حاجی‌رحیمیان در توییت منتشر شده به راه‌اندازی شبکه‌های جدید همراه اول اشاره و عنوان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری با همت مهندسان و متخصصان این مرز و بوم موفق شدیم برای 60 هزار و 420 خانوار در 609 روستا و آبادی، شبکه 2G، 3G و 4G نصب و راه اندازی کنیم. در این توییت که با هشتگ #به_وسعت_ایران و #همراه_اول منتشر شده،...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا، حاجی‌رحیمیان در توییت منتشر شده به راه‌اندازی شبکه‌های جدید همراه اول اشاره و عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری با همت مهندسان و متخصصان این مرز و بوم موفق شدیم برای ۶۰ هزار و ۴۲۰ خانوار در ۶۰۹ روستا و آبادی، شبکه 2G، 3G و 4G نصب و راه اندازی کنیم.
در این توییت که با هشتگ #به_وسعت_ایران و #همراه_اول منتشر شده، به تحت پوشش قرار گرفتن ۲۱۷ هزار و ۲۷۶ نفر جمعیت اشاره شده است.
گفتنی است همراه اول براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیش از ۸۴ میلیون و ۵۳۰ هزار سیمکارت به متقاضیان واگذار کرده است. تعداد قابل‌توجه سیمکارت‌های واگذار شده توسط نخستین اپراتور تلفن همراه کشورمان باعث شده تا این اپراتور ایرانی رتبه نخست «مجموع خطوط واگذار شده» را از آن خود کند. همچنین در حال حاضر ۳۱ هزار و ۲۶۸ سایت BTS نسل چهارم در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد همراه اول با ۱۹ هزار و ۱۷۲ سایت(بیش از ۶۱ درصد) بیشترین پوشش نسل چهارم موبایل در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.

به وسعت یک سرزمین همراه شماییم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!