کاپیتان پرسپولیس : به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم


کاپیتان پرسپولیس در جدال با شهرخودرو با اشاره به نمایش تیمش مدعی شد شایسته شکست در این جدال نبودند. نوشته کاپیتان پرسپولیس : به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کاپیتان پرسپولیس : به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم

احمد نوراللهی :شرمنده هواداران شدیم در حالی که بازی خوبی انجام دادیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰
کاپیتان پرسپولیس : به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم

کاپیتان پرسپولیس در جدال با شهرخودرو با اشاره به نمایش تیمش مدعی شد شایسته شکست در این جدال نبودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی در پایان دیدار برابر شهرخودرو که با شکست این تیم همراه شد برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. هافبک پرسپولیس با اشاره به نمایش تیمش گفت:

بازی خوبی انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. متاسفانه در دقیقه ۹۰ یک گل بد دریافت کردیم و ۳ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. شرمنده هواداران شدیم در حالی که بازی خوبی انجام دادیم.مقابل شهر خودرو نظم تاکتیکی خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. همان طور که گفتم مستحق باخت نبودیم و تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد. از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم.

نوراللهی در واکنش به سوالی درباره اینکه تیمش برابر سه مدعی اصلی این فصل شکست خورده گفت:

متاسفانه ما به سه تیم رقیب بازی را واگذار کردیم و این نشان می‌دهد که شرایط خوب نیست و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. باید ریکاوری روحی و بدنی خوبی داشته باشیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. جا دارد از هواداران‌مان که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. ما شرمنده آنها شدیم اما قول می‌دهم این پرسپولیس خیلی زود به شرایط خوبش برمی‌گردد.

احمد نوراللهی درباره تغییرات ترکیب این تیم نیز گفت:

از لحاظ بازیکن نفرات خیلی خوبی داریم و اگر امروز هم دقت کرده باشید از لحاظ نظم تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داشتیم. در وسط زمین و خط حمله خیلی خوب بودیم اما بدشانس بودیم. امیدوارم خیلی زود به شرایط ایده‌آل‌مان برگشته و بتوانیم امتیازات خوبی را جمع‌آوری کنیم. ضمن اینکه آرزو می‌کنم مصدومان و محرومان هم هر چه سریع‌تر برسند تا تیم کامل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...