گسترش همکاری با موسسه احیای لبنان


گسترش همکاری با موسسه احیای لبنان

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیدار با مدیر موسسه احیای لبنان بر گسترش همکاری‌های مستمر و دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیدار مدیر موسسه احیای لبنان، اظهار داشت: خداوند یک نقش تاریخی بر عهده حزب الله لبنان گذاشته و آن این است که حزب الله هوشمندانه این مسیر را طی می‌کند و حوادث اخیر در یمن سوریه، لبنان نشان می‌دهد که شرایط برای ظهور امام عصر (عج) مهیا می‌شود.
وی با معرفی فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: در حال اضافه کردن بخش جدیدی به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نام «مقاومت» هستیم که تا یک ماه دیگر بخش اول آن بهره برداری خواهد شد و دوستان ما در حزب الله در بخش لبنان و فلسطین به ما کمک می‌کنند.
وی گفت: سال گذشته ۷۰ عنوان کتاب جدید منتشر کردیم و امسال در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب زندگی شهید عماد مغنیه را ارائه کردیم. این کتاب که در قالب ذکر خاطراتی از زمان تولد تا شهادت به بررسی زندگی نامه شهید عماد مغنیه، فرمانده نظامی حزب الله لبنان می‌پردازد، در ۳۶۶ صفحه و سه بخش زندگینامه، ضمایم و تصاویر به قلم الهه آخرتی در انتشارات موزه دفاع مقدس منتشر شده است.
جعفری بیان کرد: مفسران براین اعتقاد هستند که زمان ظهور امام عصر (عج) ایشان خود را فرزند امام حسین (ع) معرفی می‌کنند چرا که امام حسین (ع) در تمام جهان شناخته شده است.
وی خطاب به مدیر موسسه احیاء لبنان، گفت: حضور شما را در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم همکاری‌های مستمر و دوجانبه با یکدیگر داشته باشیم. یک تفاهم‌نامه با دوستان حزب‌الله امضا کردیم که با یکدیگر همکاری‌های می‌کنیم. افتخار بزرگی است که مردم حزب الله لبنان رهبر شجاعی دارند که در مقابل زورگویی‌های ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره دیگر فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: امسال نیز ۱۲۵ عنوان کتاب جدید در دست چاپ است که برخی ازعناوین آن درباره تاریخ شفاهی است، ما شش هزار ساعت تاریخ شفاهی با موضوع دفاع مقدس ضبط کردیم و اسناد خوبی نیز در این حوزه داریم.
این جلسه امروز شنبه با حضور علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نجوا رعد مدیر موسسه احیای از لبنان، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، معصومه شهرابی مشاور امور بانوان موزه انقلاب اسلامی، آلاء منذر نویسنده حوزه مقاومت لبنان، زهیه سعد معاون مدیر موسسه احیاء در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
REP

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید