فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020


فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020

رنو کوئید حدود چهار سال بعد از اولین معرفی جهانی در هند، برای مدل 2020 نخستین فیس‌لیفت کلی خود را تجربه کرده است. به‌روزرسانی اصلی کوئید در این فیس‌لیفت در بخش جلویی آن صورت گرفته و تأثیر زیادی از کراس‌اوور الکتریکی KZ-E در آن دیده می‌شود که اوایل امسال در چین معرفی شد. کوئید در... The post فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020 appeared first on...

رنو کوئید حدود چهار سال بعد از اولین معرفی جهانی در هند، برای مدل 2020 نخستین فیس‌لیفت کلی خود را تجربه کرده است. به‌روزرسانی اصلی کوئید در این فیس‌لیفت در بخش جلویی آن صورت گرفته و تأثیر زیادی از کراس‌اوور الکتریکی KZ-E در آن دیده می‌شود که اوایل امسال در چین معرفی شد. کوئید در این قسمت به چراغ‌های دوبخشی مجهز شده که از دی‌لایت‌های LED در کنار جلوپنجره و چراغ‌های اصلی در مکانی پایین‌تر در سپر تشکیل است.

فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020

ازجملهٔ دیگر تغییرات بیرونی این کراس‌اوور ارزان‌قیمت نیز می‌توان به جلوپنجرهٔ جدید با خطوط افقی، سپرهای جدید با شبرنگ‌های عمودی در طرفین سپر عقب و استفاده از LED در چراغ‌های عقب اشاره کرد. بالاترین تیپ کوئید که Climber نام دارد نیز به ریل‌های روی سقف، رینگ‌های آلیاژی 14 اینچی خاکستری و تریم نارنجی‌رنگ مجهز شده است. فاصلهٔ 184 میلی‌متری خودرو از سطح زمین اما بدون تغییر باقیمانده است.

فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020

کوئید فیس‌لیفت شده حالا در داخل به صفحه‌نمایش لمسی بزرگ‌تر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه صفحه آمپر دیجیتالی با دورسنج موتور مجهز شده که هردو از رنو تریبر گرفته شده‌اند. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MediaNav Evolution این خودرو نیز از اندروید اتو، اپل کارپلی، تشخیص صدا و دوربین دید عقب برخوردار است. در کابین کوئید مدل 2020 غربیلک فرمان جدیدی هم دیده می‌شود درحالی‌که در نسخه‌های مجهز به گیربکس AMT، شیفتر دوار دنده از داشبورد به روی کنسول مرکزی منتقل شده است. روکش پارچه‌ای جدید صندلی‌ها و تریم جدید رو دری‌ها هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات داخلی این ماشین هستند.

فیس‌لیفت کلی رنو کوئید برای مدل 2020

در بخش پیشرانه‌ها اما تغییراتی صورت نگرفته و کوئید مدل 2020 همچنان با همان موتورهای سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی شامل 0.8 لیتری 54 اسب بخاری و 1 لیتری 68 اسب بخاری ارائه می‌شود. انتقال نیروی موتور کوچک‌تر فقط توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد اما برای موتور بزرگ‌تر گیربکس پنج سرعتهٔ AMT هم قابل سفارش خواهد بود. هند اولین بازاری است که کوئید فیس‌لیفت شده در آن عرضه خواهد شد. قیمت پایهٔ کراس‌اوور کوچک رنو در این کشور از 283 هزار روپیه معادل حدود 4 هزار دلار آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس