دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با امام جمعه تاکستان


دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با امام جمعه تاکستان

معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان قزوین با نماینده قزوین در مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جریان سفر به تاکستان به همراه جمعی از مسئولین استان قزوین و شهرستان با آیت‌الله علی اسلامی نماینده قزوین در مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله اسلامی طی سخنانش با معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان حاضر در جمع ضمن تشریح وضعیت جاده‌های مواصلاتی شهر از جمله سه راه دانسفهان و سه راهی شامی شاپ با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان گفت: درصورت تأمین اعتبار از سوی دولت این دفتر آمادگی واگذاری زمین برای احداث سالن‌ها و فضاهای ورزشی را دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به دلیل عدم تحقق برخی از وعده‌هایی که در سفر قبلی مقرر شده بود گفت: امروز درگیر نبردی کاملاً اقتصادی با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، دولت جمهوری اسلامی ایران برای وضعیت‌های مختلف پیش رو برنامه دارد و ما قطعاً به نحوی عمل می‌کنیم که آثار تحریم‌ها خنثی یا به حداقل کاهش پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در نشست شورای اداری استان قزوین که در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

گفتنی است افتتاح چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر و بخش‌های تابعه نیز ازجمله برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا