پذیرایی و اسکان روزانه هزار زائر اربعین در موکب «حضرت فاطمه(س)» با همکاری کانون «الغدیر»


پذیرایی و اسکان روزانه هزار زائر اربعین در موکب «حضرت فاطمه(س)» با همکاری کانون «الغدیر»

اسکندری با اعلام خدمت‌رسانی موکب «حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها» به روزانه هزار زائر اربعین، گفت: این موکب به همت اعضای کانون‌ فرهنگی هنری «الغدیر» استان خراسان شمالی از 17 مهرماه تا اول آبان پذیرای زائران اربعین حسینی است.

«اسکندر اسکندری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان و در تشریح برنامه های موکب «حضرت فاطمه سلام الله علیها»، در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: این موکب که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «الغدیر» استان خراسان شمالی در نجف اشرف برپا می شود روزانه خدمات اسکان و پذیرایی را برای هزار نفر از زائران ارائه می کند.

مسئول موکب «حضرت فاطمه سلام الله علیها» ادامه داد: علاوه بر پذیرایی از زائران در هر سه نوبت صبحانه، ناهار و شام در این موکب، برنامه های فرهنگی شامل قرائت قرآن، اجرای مداحی و جلسات سخنرانی به صورت روزانه حداقل یک جلسه در موکب اجرا می شود.

وی از برپایی نمایشگاه فرهنگی «نماز ظهر عاشورا تا خرابه شام» در محل موکب «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» خبر داد و گفت: این موکب در فضایی به مساحت بین دو تا سه هزار مترمربع همراه با آشپرخانه، ایستگاه صلواتی، سرویس بهداشتی و حمام پذیرای زائران اربعین حسینی است.

اسکندری درباره بازه زمانی خدمت رسانی این موکب به زائران اربعین، ابراز کرد: موکب «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» از 17 مهرماه تا ابتدای آبان یعنی سه روز بعد از اربعین حسینی فعال و پذیرای زائران است.

وی درباره میزان مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری الغدیر در اجرای برنامه های موکب «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها»، خاطرنشان کرد: اعضای کانون علاوه بر کمک و حمایت مالی و نیز جمع آوری کمک های مردمی در اجرای برنامه های فرهنگی با موکب همکاری می کنند.

گفتنی است، موکب «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» در صحن حضرت زهراء(سلام الله علیها) در نجف پذیرای زائران اربعین حسینی است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...