برنامه جشن تولد رئیس جمهور روسیه


برنامه جشن تولد رئیس جمهور روسیه

سخنگوی رئیس جمهور روسیه برنامه مراسم جشن تولد ولادیمیر پوتین را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تاریخ 7 اکتبر جشن تولد خود را در طبیعت و در کنار بستگان و نزدیکانش جشن خواهد گرفت.

پسکوف افزود: ولادیمیر پوتین امسال 67 ساله خواهد شد و او به ندرت هفتم اکتبر را بدون برنامه های کاری پشت سر بگذارد. در سال 2017، جشن تولد رئیس جمهور روسیه روز شنبه بود و پوتین در این روز نشستی با اعضای دائم شورای امنیت فدراسیون روسیه در سوچی برگزار کرد.

سخنگئی کاخ کرملین گفت: در تاریخ هفتم ماه اکتبر، رئیس جمهور با رهبران کشورهای دیگر گفتگوی تلفنی انجام می دهد و از پیام های تبریک آنها قدرانی می کند.

دمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که این گفتگوها بدون بحث در مورد "موضوعات اساسی" صورت نمی گیرد، از اینرو این تماسها بخشی از برنامه کاری رئیس دولت است.

در سال 2016 ، ولادیمیر پوتین هیچ برنامه کاری در این روز نداشت و در تاریه هفتم اکتبر سال 2015، رئیس جمهور روسیه در مسابقه هاکی شرکت کرد. همچنین در سال 2014 یک مرخصی یکروزه گرفت و تولد خود در تایگای سیبری گذراند. به گفته دیمیتری پسکوف، پیش از این چند بار رویداد های مهم جهان در روز تولد ولادیمیر پوتین روی داده است.

سخنگوی کاخ کرملین در پایان گفت: رئیس جمهور روسیه اغلب جشن تولد خود را در کنار خانواده، دوستان و گاهی نیز در کنار همکاران خود می گذراند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک