کشف جرایم سایبری سمنان 92 درصد افزایش یافت


کشف جرایم سایبری سمنان 92 درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کشف جرایم سایبری در یک سال گذشته در این استان 92 درصد افزایش یافت.

سرهنگ عبدالله حسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در آیین نماز جمعه در مصلا شهر سمنان افزود: جرایم سایبری یکی از مشکلات بزرگ در جامعه امروزی است و وقوع این جرایم در استان سمنان در یک سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: جرایم خشن در استان سمنان با برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباش در یک سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافت.

حسنی با اشاره به اینکه سمنان از استان‌های ممتاز از حیث برخورد با جرایم خشن است، تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضا اجازه حضور حتی یک نفر تحت عنوان اراذل و اوباش در استان سمنان را نمی دهد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان در استان اجازه جولان به افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند، داده نمی‌شود.

وی ابراز داشت: مواد مخدر، سر منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است و در یک سال گذشته بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر توسط عوامل نیروی انتظامی استان سمنان کشف شد.

فرمانده انتطامی استان سمنان یادآور شد: کشف مواد مخدر در یک سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافت که نشان از مبارزه و مقابله قاطع نیروی انتظامی با سوداگران مرگ را دارد.

وی بیان کرد: ۵۳ باند توزیع و فروش مواد مخدر متلاشی و بیش از پنج هزار عامل در این مساله را نیروی انتطامی استان سمنان دستگیر و تحویل دستگاه قضا داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: میزان کشف سرقت در یک سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت که این آمار نشان از پیگیری‌های مستمر پلیس برای برقراری نظم و امنیت در استان است.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟