5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)


5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

مجله آنلاین موبنا – چند روش مختلف برای ضبط فیلم از صفحه، از برنامه های پیش فرض اندروید گرفته تا برنامه های دیگری که برای ضبط فیلم از صفحه اندروید وجود دارند را در ادامه این مقاله اندرویدزوم بررسی می کنیم. 1.Google Play Games Google Play Games با برنامه Google Play Games می توانید از هر بازی در اندروید فیلم بگیرید. برای این کار برنامه Google...

مجله آنلاین موبنا – چند روش مختلف برای ضبط فیلم از صفحه، از برنامه های پیش فرض اندروید گرفته تا برنامه های دیگری که برای ضبط فیلم از صفحه اندروید وجود دارند را در ادامه این مقاله اندرویدزوم بررسی می کنیم.

1.Google Play Games

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)Google Play Games

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

با برنامه Google Play Games می توانید از هر بازی در اندروید فیلم بگیرید. برای این کار برنامه Google Play Games را باز کنید و به بخش My Games بروید. بازی مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. حالا وقتی آیکون دوربین نمایان شد با زدن این دکمه می توانید ضبط فیلم از بازی را آغاز کنید.

کیفیت فیلمی که ضبط می شود می تواند 720p یا 480p باشد. ضمن اینکه می توانید بفهمید با کیفیت HD بر اساس حافظه خالی گوشی، چقدر می توانید فیلم از بازی ها ضبط کنید.

بعد از انتخاب کیفیت Launch را زده و ضبط را آغاز کنید. بازی اجرا شده و ابزارهای کنترل ضبط بازی در اختیار شما قرار دارند. با نگه داشتن دست تان روی این آیکون ها می توانید به هر جای صفحه که خواستید منتقل شان کنید تا مزاحم بازی کردن نباشند. وقتی ضبط ویدیو را متوقف سازید می توانید بلافاصله آن را در صورت نیاز ویرایش کرده و ذخیره کنید یا اینکه در یوتیوب آپلود نمایید. خوشبختانه برای ضبط فیلم شما محدود به بازی ها نیستید و اگر دکمه ضبط نمایان باشد می توانید برنامه های دیگر را نیز باز کنید و از آنها نیز فیلم بگیرید.

همین طور ببینید: آموزش فیلم گرفتن از صفحه گوشی در اندروید کیو + معرفی نرم افزار

2.Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

برنامه Screen Recorder با یک حرکت از صفحه فیلم می گیرد. چه بازی باشد چه نرم افزار، به مدت نامحدود قادر هستید به ضبط فیلم از صفحه بپردازید. همچنین بعد از ضبط، می توانید ویدیوی گرفته شده را برش زده و ویرایش نمایید.

دکمه های کنترلی برنامه به شکل شناور روی صفحه قرار دارند و می توانید فایل خروجی را در شبکه های اجتماعی و سرویس هایی نظیر یوتیوب به اشتراک بگذارید. ضمنا امکان تنظیم فریم بر ثانیه، بیت ریت، کیفیت ویدیو و فشرده سازی آن نیز میسر می باشد.

3.AZ Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)AZ Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

AZ Screen Recorder روی گوشی هایی که اندروید 5 یا بالاتر دارند بدون نیاز به روت کار می کند و امکاناتی دارد که فرآیند ضبط ویدیو را با آن می توانید بهبود دهید.

به این منظور امکان انتخاب رزولوشن، فریم برثانیه، بیت ریت، و جهت صفحه برای کاربر وجود دارد. قابلیت دیگر برنامه، ضبط در حالت تایم لپس می باشد. علاوه بر این ها امکان ضبط صدا به همراه تصویر دوربین جلوی گوشی هم وجود دارد.

بعد از ضبط از صفحه گوشی، امکان ویرایش آن و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با برنامه AZ Screen Recorder وجود دارد.

در همین زمینه بخوانید: آموزش صداگذاری روی فیلم در اندروید + ویدیو

4.Mobizen Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)Mobizen Screen Recorder

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

Mobizen Screen Recorder را می توان یکی از بهترین برنامه های ضبط فیلم از نظر راحتی استفاده قلمداد کرد. شما تا کیفیت 2k می توانید با این برنامه از صفحه فیلم بگیرید که این کیفیت تا 60 فریم بر ثانیه را می تواند داشته باشد.

همزمان با ضبط فیلم از صفحه گوشی، به کمک دوربین جلو چهره و واکنش های خود در زمان گرفتن ویدیو را نیز می توانید ضبط نمایید.

قابلیت قرار دادن واترمارک برای ویدیوها برای شخصی سازی و ایجاد برند شخصی، دیگر امکان قابل ذکر این نرم افزار می باشد.

5.AirDroid

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)AirDroid

5 برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید (بدون روت)

AirDroid شاید در نگاه اول به نظر برسد که برای ضبط فیلم از صفحه گوشی نیست. اما باید بگوییم که این برنامه به جز قابلیت جا به جایی فایل از طریق وای فای، امکانات جالب دیگری نیز دارد.

با AirDroid می توانید وقتی گوشی از طریق وایرلس به کامپیوتر وصل شده است از ابزارهای نسخه کامپیوتر آن استفاده کرده و همان جا از صفحه فیلم ضبط کنید در پایان ویدیوی ضبط شده همان جا روی کامپیوتر شما ذخیره می گردد.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر