افتتاح مرکز مشاوره تلفنی کسب و کار جوانان در حوزه گردشگری


افتتاح مرکز مشاوره تلفنی کسب و کار جوانان در حوزه گردشگری

در راستای شعار امسال روز جهانی گردشگری با عنوان گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه با تاکید بر سه محور آموزش، اشتغال و مهارت ، مرکز مشاوره تلفنی کسب و کار جوانان به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در حوزه گردشگری در استان گلستان راه اندازی شد. این مرکز مشاوره با مشارکت و همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث...

همزمان با هفته گردشگری مرکز مشاوره تلفنی کسب و کار جوانان در حوزه گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان گلستان افتتاح و راه اندازی شد.

در راستای شعار امسال روز جهانی گردشگری با عنوان "گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه" با تاکید بر سه محور "آموزش، اشتغال و مهارت"، مرکز مشاوره تلفنی کسب و کار جوانان به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در حوزه گردشگری در استان گلستان راه اندازی شد.

این مرکز مشاوره با مشارکت و همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و حوزه جوانان این اداره کل با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان، احمد تجری معاون گردشگری اداره کل، حوریه کمال غریبی مشاور مدیرکل میراث فرهنگی استان در امور جوانان و سایر مدیران و کارکنان این اداره کل افتتاح شد.

در حال حاضر علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از خدمات مشاوره ای این مرکز که توسط کارشناسان خبره در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری گردشگری ارائه می گردد با شماره تلفن 01732222606 داخلی 1139 تماس حاصل فرمایند.

در ادامه فعالیت این مرکز مشاوره تلفنی، به منظور تسهیل در تماس و تکریم جوانان و سرمایه گذاران، برای این مرکز شماره تماس 4 رقمی در نظر گرفته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟