استاندار خراسان شمالی: مدیران برای حل مشکلات مردم حساسیت داشته باشند


استاندار خراسان شمالی: مدیران برای حل مشکلات مردم حساسیت داشته باشند

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: اگر مدیران حساسیت و جدیت بیشتری برای رفع مشکلات مردم به خرج دهند، بدون شک راهکارهای مناسبی برای گره‌گشایی از کار آنان پیدا می‌شود.

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی عصر پنجشنبه در دیدار چهره به چهره با مردم گلستانشهر بجنورد که با هدف رسیدگی به مشکلات آنان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت، اظهار داشت: در مسیر حل مشکلات مردم باید به هر چه که قانون بگوید عمل کرد، لذا تا زمانی که قانون باشد حق اظهار نظر شخصی در مورد مسائل و مشکلات مردم را نداریم.
وی در این دیدار، مدیران دستگاه های اجرایی استان را به تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم و پاسخگویی صریح و شفاف به آنان توصیه کرد و گفت: اگر ارتباط مدیران با مردم به صورت مفید، مستمر و به شکل موثر باشد بدون شک سرعت حل مشکلات مردم شتاب خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی: مدیران برای حل مشکلات مردم حساسیت داشته باشند

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر لزوم جلب رضایت مردم در نظام اداری تاکید کرد و گفت: از همه مدیران درخواست دارم تا این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شجاعی در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در استان افزود: نباید هیچ سرمایه‌گذاری در استان معطل شود و این موضوع باید به درستی مدیریت شود چون روشن ماندن چراغ سرمایه گذاری در استان، آنهم برای همیشه، حائز اهمیت است بنابراین ادارات متولی باید حل مشکلات آنان را سریع انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: از یک طرف تلاش می کنیم تا تولیدکننده و سرمایه گذار را جذب کنیم و از سویی موانع متعددی را پیش روی آنان قرار می دهیم و این در حالی است که به تبع این مشکلات، شاهد تبعات اجتماعی دیگری خواهیم بود، بنابراین باید مشکلات این سرمایه گذاران با اولویت حل شود.

استاندار خراسان شمالی: مدیران برای حل مشکلات مردم حساسیت داشته باشند

در این نشست به مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان ساکن در گلستانشهر بجنورد، عمدتا در زمینه اشتغال، دریافت تسهیلات، کشاورزی، راه و... رسیدگی شد.

۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری