استیلی سرمربی تیم ملی می‌شود؟


به احتمال زیاد به زودی حمید استیلی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی امید خواهد نشست. نوشته استیلی سرمربی تیم ملی می‌شود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استیلی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

حمید استیلی جانشین فرهاد مجیدی در تیم ملی امید ایران می شود؟
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۲:۰۰
استیلی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

به احتمال زیاد به زودی حمید استیلی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی امید خواهد نشست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اینکه کمیته فنی در چند جلسه به آنالیز عملکرد فرهاد مجیدی در تیم امید مشغول شد به این نتیجه رسید که این مربی در ادامه راه نمی تواند به تیم امید کمک کند در نهایت تصمیم گرفتند که در گزارشی به مهدی تاج به صورت شفاف انتقاد خود به فرهاد مجیدی را اعلام کنند.

اعضای کمیته فنی که پیش از این از سوی فرهاد مجیدی به دخالت در امور فنی متهم شده بودند در جلسه آخری که برگزار کردند به اعضای هیات رئیسه فدراسیون دلایل انتقاد خود از مجیدی را عنوان کردند و در نهایت تصمیم بر این شد تا حمید استیلی که تا پیش از این مدیر تیم بود به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده گیرد و در صورتی که فرهاد مجیدی تمایل دارد به عنوان دستیار در کنار استیلی به کارش ادامه دهد اما عدم پاسخ دهی از سوی مجیدی به تماس‌های فدراسیون باعث شد تا کمیته فنی برای اردوی مهر تصمیم خود را بگیرد.

به این ترتیب برنامه اردوی تیم امید از ۱۵ مهر در تهران مورد موافقت فدراسیون قرار گرفته و در نهایت اکنون فدراسیون فوتبال باید در خصوص سرمربیگری تیم امید نظر نهایی را اعلام کند.

فرهاد مجیدی در اقدامی غیرحرفه ای به صورت مجازی کناره گیری خود از تیم امید را اعلام کرده و قاعدتا با توجه به شرایطی که در فدراسیون و کمیته فنی حاکم شده بعید است راه برگشتی برای او وجود داشته باشد.

مجیدی که مدعی شده در کارش دخالت می شده حداقل می توانسته با حضور در جلسات از عملکرد خود دفاع و یا با ادله این دخالت ها را ثابت کند. با این حال او تصمیم گرفت در فضای مجازی این کار را انجام دهد به طوری که او مهدی تاج رئیس فدراسیون را هم نادیده گرفت.

با توجه به روزهای حساسی که تیم امید در پیش دارد و طبق سابقه ای که در فدراسیون برای انتخاب سرمربی وجود دارد و همواره وقت کشی زیادی شده گزینه ای جز حمید استیلی وجود ندارد هر چند فدراسیون فوتبال از ساعتی که مجیدی استعفای مجازی خود را اعلام کرده واکنشی نشان نداده است اما شواهد و قرائن نشان می دهد که راه ها به سمت استیلی ختم می شود.

از حالا باید دید واکنش رسمی فدراسیون به این شرایط چیست و اینکه حمید استیلی برای هدایت تیم امید چه برنامه هایی دارد و از چه دستیارانی میخواهد بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها