لیگ اروپا؛ برد پرگل آرسنال و توقف ترابوزان در حضور مجید حسینی


لیگ اروپا؛ برد پرگل آرسنال و توقف ترابوزان در حضور مجید حسینی

آرسنال در خانه با نتیجه پرگل 4-0 پیروز شد.

آرسنال در خانه با نتیجه پرگل 4-0 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، ترابوزان در حضور 90 دقیقه ای مجید حسینی با نتیجه 2-2 در خانه متوقف شد.

هفته دوم لیگ اروپا پنج شنبه شب با انجام 12 بازی دیگر، به پایان رسید. در گروه نخست مسابقات، سویا در خانه خود با گل خاویر هرناندز 1-0 از سد آپوئل گذشت تا با 6 امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

در گروه دوم تلاش دیناموکیف و لوگانو به تساوی بدون گل منجر شد. مالمو و کپنهاگن نیز به تساوی 1-1 رسیدند در این گروه دیناموکیف و کپنهاگن با 4 امتیاز بالانشین هستند.

در گروه سوم، ختافه در روسیه با نتیجه 2-1 کراسنودار را مغلوب ساخت. ترابوزان اسپور ترکیه هم در خانۀ خود با نتیجه 2-2 مقابل بازل سوئیس متوقف شد. در این دیدار مجید حسینی در ترکیب اصلی ترابوزان حضور داشت و تا پایان بازی در زمین بود. او 46 پاس سالم ارسال کرد. در این گروه ختافه 6 امتیازی است و ترابوزان 1 امتیاز دارد.

در گروه چهارم، آیندهوون با حساب 4-1 از سد روزنبرگ گذشت و اسپورتینگ نیز با نتیجه 2-1 موفق به شکست دادن لاسک شد. در این گروه آیندهوون 6 امتیازی است.

در گروه پنجم سلتیک 2-0 کلوژ رومانی را مغلوب ساخت. لاتزیو هم در ایتالیا 2-1 از سد رن گذشت تا اولین سه امتیاز خود را به دست آورد.

در گروه ششم، آرسنال به یک برد پرگل دیگر رسید و توانست با حساب 4-0 در مقابل استانداردلیژ به برتری برسد. برای آرسنال مارتینلی دو بار در دقایق 14 و 16، ویلاک در دقیقه 22 و سبایوس در دقیقه 57 گلزنی کردند تا آرسنال در گروه خود با 6 امتیاز صدرنشین باشد. در دیگر بازی گروه، فرانکفورد با نتیجه 1-0 ویتوریا گیمارش را شکست داد.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق