بیمارستان تخصصی 640 تختخوابی کودکان مردانی آذر وقف شد


بیمارستان تخصصی 640 تختخوابی کودکان مردانی آذر وقف شد

بیمارستان تخصصی 640 تختخوابی کودکان مردانی آذر با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی توسط بانی خیر آن وقف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اوقاف، آقای کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی با حضور در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان این بیمارستان را که به نام زهرا مردانی‌آذر نامگذاری شده جهت به کارگیری در حوزه بهداشت و درمان کودکان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این باره گفت: این بیمارستان تخصصی با ۶۴۰ تخت در زمینی به وسعت ۹ هکتار با زیربنای ۵۵ هزار مترمربعی در چهار طبقه با هزینه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در حال احداث و واگذاری برای خدمت به کودکان بیمار خواهد بود.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: این موقوفه یکی از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب است که توسط خاندان مردانی آذر احداث و وقف می‌شود.

وی اظهار کرد: این خاندان خیر، دغدغه تربیت و آموزش فرزندان کشورمان را دارند و با احداث ۶۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور اکنون با اندیشه کاهش آلام جسمی فرزندان ایران اسلامی این بیمارستان ارزشمند را وقف می کنند.

آقای کریم مردانی آذر واقف این بیمارستان نیز درباره نیت خود از احداث این مرکز درمانی تخصصی گفت: هدف از احداث این بیمارستان تامین آینده‌ای سالم برای کودکان است تا با رفع و تسکین دردهایشان مسیر پیشرفت آنها هموار شود.

وی افزود: از سوی دیگر وقف باعث ماندگاری اموالمان می شود و این امانت دنیوی به دست صاحب اصلی امانت می رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟