تربیت دینی وجه تمایز نیروهای نظامی با دیگر نیروهای جهان


تربیت دینی وجه تمایز نیروهای نظامی با دیگر نیروهای جهان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا باید امنیت را در جامعه ایجاد کنیم که لازمه برقراری امنیت وجود عدالت در کشور است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در دیدار با فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان که به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به این‌که نیروی انتظامی حافظ امنیت، پیرو ولایت و خادم مردم است، اظهارکرد: برای داشتن جامعه‌ای پویا باید امنیت را در جامعه ایجاد کنیم که لازمه برقراری امنیت وجود عدالت در کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم در تمام جنبه‌های زندگی خود شاهد خدمات نیروی انتظامی هستند و بدون شک بخش مهمی از امنیت حاکم بر جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات عوامل نیروی انتظامی است.

میرعمادی، تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان را در داشتن سرمایه و تربیت دینی دانست و با بیان اینکه نیروی انتظامی و نیروهای نظامی بصیرت دینی و خداباوری است که هیچ نیرویی در جهان از این نعمت برخوردار نیست، افزود: این در حالیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی اولین حامی و مدافع حقوق مردم و حافظ جان و امنیت مردم است.

مشارکت مردم؛ لازمه رسیدن به امنیت پایدار

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری این مطلب که در نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی علاوه‌بر برخورداری از حمایت مردم از حمایت رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز برخوردار است به تعابیر بلند مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر آحاد جامعه با عوامل نیروی انتظامی، یادآور شد: امنیت کامل در جامعه با همکاری و مشارکت مردم حاصل می‌شود که در این راستا مردم باید در رسیدن به امنیت پایدار با مجموعه نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد به حضور نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تمام ابعاد زندگی و حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و سیاسی جامعه متاثر از وجود امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت توسط نیروی انتظامی ایجاد می‌شود این در حالی‌است که در مراسمات مذهبی شاهد حضور فعال نیروی انتظامی و تامین امنیت این مجالس هستیم‌.

این مفسر قرآن‌کریم وجود امنیت پایدار را موجب افتخار نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: پیشرفت علم در سایه امنیت حاصل می‌شود این در حالیست که معیشت و رفاه اجتماعی مردم نتیجه مجاهدت‌های ناجاست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط