ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی


ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی

یم تروریستی اجیرشده ی سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی_عربی که قصد منفجر کردن بیت الزهرا در شهر کرمان با بیش از 500 کیلوگرم موادمنفجره و ترور سردار سلیمانی را داشتند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی و در کرمان دستگیر شدند.

کد خبر: 88677 ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۸:۱۸:۲۷

یم تروریستی اجیرشده ی سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی_عربی که قصد منفجر کردن بیت الزهرا در شهر کرمان با بیش از ۵۰۰ کیلوگرم موادمنفجره و ترور سردار سلیمانی را داشتند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی و در کرمان دستگیر شدند.

شکست طراحی عبری ـ عربی برای ترور سرلشکر سلیمانی

رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

در طراحی سرویس های عبری-عربی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

آنها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی را راه اندازی و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است.

به فضل الهی برغم برنامه ریزی چند ساله به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

اعضای این تیم پس از دستگیری گفتند می خواستیم عملیات ایام فاطمیه را به ایام محرم و تاسوعا و عاشورا بیاوریم تا با ترور سردار سلیمانی اتفاق بزرگی را برای بر هم زدن اوضاع داخلی و افکار عمومی رقم زنیم.

با الطاف الهی و کار دقیق و هوشمندانه اطلاعاتی با دستور سردار فرمانده محترم کل سپاه قبل از تاسوعا و عاشورا موفق شدیم با دستگیری این تیم سه نفره توطئه و برنامه ریزی چند ساله سرویس های عبری-عربی برای ارتکاب چنین جنایتی را خنثی و با شکست مواجه سازیم.

این ها آنقدر به موفقیت طراحی و عملیات خود اطمینان داشتند که حتی نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی مدتی قبل اظهار کرده بود که ما سردار سلیمانی را ترور می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !