امام جمعه همدان: مساله حجاب نباید سیاسی شود


امام جمعه همدان: مساله حجاب نباید سیاسی شود

همدان- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: مساله حجاب نباید به سمت و سوی مسائل سیاسی سوق داده شود چرا که بی حجابی، بدحجابی و کشف حجاب معضل اخلاقی است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه در جمع فرماندهان انتظامی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا عنوان کرد: اگر مساله حجاب به سمت معضل سیاسی سوق داده شود آسیب هایی دارد و نوع برخوردها نیز متفاوت می شود.

وی بیان کرد: پلیس در مواجهه با مساله بدحجابی نباید بی تفاوت باشد همچنبن نباید با خشونت برخورد کند که تا کنون اینگونه بوده است.

امام جمعه همدان افزود: برخورد با افراد بدحجاب باید توام با مهربانی و دلسوزی باشد چرا که ۹۰ درصد این معضل تحت تاثیر رسانه ها، شبکه های ماهواره و فرهنگ عمومی در جامعه رخ می دهد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند نباید از جانب برخی ها طرد شوند این خطرناک است چرا که آمر به معروف باید احساس کند پلیس از او حمایت می کند.

وی افزود: این به معنای حمایت از برخورد خشونت آمیز آمر به معروف با دیگران نیست بلکه نباید مرزهای قانون شکسته شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: ایجاد نظم عمومی در جامعه نیازمند تلاش نیروی انتظامی در حوزه های مختلف بوده و تقویت ناجا تقویت امنیت است.

وی ادامه داد: برای تحقق امنیت پایدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند تعامل مردم با ناجا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم است برآیند زحمات نیروهای خدوم انتظامی است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه تضعیف ناجا تضعیف امنیت است افزود: نیروی انتطامی در این هفته عملکرد خود را آسیب شناسی کند و این هفته فرصتی برای مطالعه و آسیب شناسی به منظور یافتن موارد ضعف است.

وی با بیان اینکه اگر ما خود را نقد نکنیم دیگران ما را تضعیف می کند، گفت: اگر نقد درونی در ناجا نباشد و در این هفته ها این موارد را پیدا کنیم، زمینه تخریب و تضعیف این نیرو سلب می شود.

وی از مسئولان انتظامی خواست با حضور در کوچه و بازار و دیدار و گفت و گوی چهره به چهره با مردم ضعف های خود را دریابند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری