یک قلاده گرگ در بیجار نجات یافت


یک قلاده گرگ در بیجار نجات یافت

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیجار گفت: محیط بانان این اداره یک قلاده گرگ گرفتار در داخل چاه را نجات دادند.

علی اصغر هدایت زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی گزارش همیار دهستان خسروآباد مبنی بر گرفتار شدن یک قلاده گرگ در چاه آب کم عمق، محیط بانان شهرستان به همراه واحد آتش نشانی شهرداری بیجار به محل اعزام شدند.

وی یاد آور شد: این قلاده گرگ که حوالی عصر چهارشنبه در چاهی ٦ متری در روستای خسروآباد گرفتار شده بود، با اعزام سریع نیروها از داخل چاه خارج و نجات یافت.

چهار صیاد غیرمجاز ماهی توسط محیط بانان بیجار دستگیر شدند

یک قلاده گرگ در بیجار نجات یافت

وی همچنین از دستگیری چهار صیاد غیرمجاز ماهی از سوی محیط بانان این شهرستان خبر داد و گفت: این صیادان متخلف، قبل از اقدام به صید غیرمجاز ماهی در منابع آبی شهرستان با تورهای دیواری توسط محیط بانان شناسایی و در دام قانون گرفتار شدند.

هدایت زاده با بیان اینکه در بازرسی از این صیادان متخلف ٦ رشته دیواری به طول ٢٠٠ متر کشف و ضبط گردید، افزود: استفاده از تور دیواری ماهیگری برای صید ماهی در سدها و منابع آبی به لحاظ تأثیرگذاری در کاهش جمعیت ماهیان، ممنوع است و به هیچ صیادی نیز مجوز استفاده از این تور داده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: متخلفان دستگیر شده، بومی این شهرستان هستند و پرونده تخلف برای آنان تنظیم و به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضائی شهرستان معرفی شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

۹۹۴۳ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!