پتروچی: دوکاتی در حال رقابت با قوی ترین موتورسوار تاریخ است


موتوجی پی ایران – دنیلو پتروچی می گوید که کار دوکاتی برای کسب عنوان قهرمانی با حضور قوی ترین موتورسوار تاریخ موتوجی پی یعنی مارک مارکز، اصلا آسان نیست. دوکاتی در حالی پا به پنج مسابقه ی پایانی فصل 2019 می گذارد که بار دیگر از مارکز و رپسول هوندا شکست خورده است، مارکزی که در آخر هفته پیش رو در تایلند می تواند پرونده ششمین قهرمانی اش را برای همیشه...

موتوجی پی ایراندنیلو پتروچی می گوید که کار دوکاتی برای کسب عنوان قهرمانی با حضور قوی ترین موتورسوار تاریخ موتوجی پی یعنی مارک مارکز، اصلا آسان نیست.

دوکاتی در حالی پا به پنج مسابقه ی پایانی فصل 2019 می گذارد که بار دیگر از مارکز و رپسول هوندا شکست خورده است، مارکزی که در آخر هفته پیش رو در تایلند می تواند پرونده ششمین قهرمانی اش را برای همیشه ببندد. مارکز در بوریرام فقط به اختلاف دو امتیازی با آندره دویزیوسو نیاز دارد تا با هشت پیروزی اش در این فصل، راه قهرمانی را بر موتورسوار ایتالیایی سد کند.

پتروچی: دوکاتی در حال رقابت با قوی ترین موتورسوار تاریخ استپتروچی: دوکاتی در حال رقابت با قوی ترین موتورسوار تاریخ است دنیلو پتروچی و آندره دویزیوسو – فرانسه 2019

از پتروچی پرسیده شد که آیا دوکاتی برای 2020 نیاز به طرح ریزی برنامه ای برای ایجاد تغییر در موتورش دارد تا بتواند مارکز و هوندا را به چالش بکشد؟ او پاسخ داد:

این موضوع مربوط به من نیست، چه نیاز به تکامل موتور داشته باشیم و چه انقلاب کلی. ما همیشه نیاز به بهبود داریم، اما شکست دادن مارکز، سخت تر و سخت تر می شود.

آندره موتورسوار بسیار قوی است و لیاقت قهرمانی جهان را دارد. دوکاتی در حال انجام بهترین کارهاست. ایده هایی برای بهبود موتور وجود دارد، اما عملی کردن، تست آنها و بررسی کارکرد آنها نیاز به زمان دارد.

ما نیاز به بهبود در تمام بخش ها و کار شبانه روزی داریم زیرا در برابر قوی ترین موتورسوار تاریخ رقابت می کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟